لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قابلیت‌های سلامتی اپل واچ سری 5 احتمالاً تغییرات زیادی نخواهد داشت

قابلیت‌های سلامتی اپل واچ سری 5 احتمالاً تغییرات زیادی نخواهد داشت

گزارش‌های منتشر شده از رویدادهای داخلی شرکت اپل حاکی از آن است که قابلیت‌های سلامتی اپل واچ سری 5 نسبت به مدل قبلی تفاوت زیادی نخواهد داشت و اپل امکانات جدیدی را برای ردیابی فعالیت‌های فیزیکی کاربران در نظر نگرفته است.

بر اساس گزارش CNBC مشخص شده است که بسیاری مدیران و کارکنان بخش فنی توسعه اپل واچ سری 5 با اختلافات زیادی مواجه شده‌اند و به همین دلیل این شرکت به احتمال زیاد امکان ارائه قابلیت‌های بیشتری را به کاربران ارائه نمی‌دهد.

CNBC اعلام کرده که اختلافات و تنش‌های ایجاد شده میان برخی از کارکنان اپل باعث شده تا توسعه و افزایش برخی از قابلیت‌های سلامتی در نسل جدید ساعت‌های هوشمند این شرکت با مشکلات ویژه‌ای مواجه شود و شرکت اپل به طور کامل نتواند در زمان تعیین شده پیش از معرفی و عرضه این محصول اقدام به عرضه این کار کنند.

این اختلافات به صورت مشخص میان 8 نفر از افراد کلیدی اپل ایجاد شده است که باعث شده تا فعالیت اپل با مشکلات ویژه‌ای در زمینه توسعه قابلیت‌های اپل واچ سری 5 مواجه شوند. برخی از این افراد بر این اعتقاد هستند که اپل واچ جدید باید با ایده‌های خاص‌تری آماده تولید شود؛ این در حالی است که دیگر افراد تیم کاری که نفوذ بیشتری دارند ایده‌های آن‌ها را مناسب برای عرضه به عموم کاربران نمی‌بینند. این مسئله در نهایت باعث شده تا بسیاری از محدودیت‌های ویژه در اپل واچ‌های سری جدید ایجاد شود و قابلیت‌هایی که مورد نظر تیم توسعه دهنده این محصول است آماده عرضه در سال 2019 نشوند.

گفتنی است که اپل تصمیم دارد تا در جریان رویداد پاییزی خود از اپل واچ سری 5 به همراه آیفون 11 و آیفون 11 مکس رونمایی کند. این رویداد در تاریخ 10 سپتامبر 2019 برگزار می‌شود و پس از آن محصولات جدید اپل آماده عرضه به بازار می‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420