لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ششمین بتای مک او اس کاتالینا به صورت عمومی آماده عرضه شد

ششمین بتای مک او اس کاتالینا به صورت عمومی آماده عرضه شد

 شرکت اپل به تازگی جدیدترین و آخرین نسخه بتای مک او اس کاتالینا را آماده عرضه به توسعه دهندگان و کاربران کرده است.

این آپدیت تنها دو هفته پس از عرضه نسخه پنجم بتای مک او اس کاتالینا آماده عرضه شده است و بسیاری از مشکلات فنی ایجاد شده در کامپیوترهای مک را برطرف کرده است. بر این اساس کاربران می‌توانند با استفاده از این نسخه به صورت بهینه‌تر از کامپیوترهای خود برای استفاده و کارهای مختلف استفاده کنند.

بسیاری از تحلیلگران و توسعه دهندگان بر این باور هستند که این نسخه آخرین بتای عرضه شده از مک او اس کاتالینا خواهد بود و اپل پس از آن فرایند عرضه نسخه نهایی جدیدترین سیستم عامل کامپیوترهای دسکتاپ خود را آغاز می‌کند. اپل تصمیم دارد تا به احتمال زیاد در روز دهم سپتامبر 2019 معادل نوزدهم شهریور 1398 کنفرانس پاییزی خود را برگزار کند و طی آن از محصولات سخت افزاری جدید خود رونمایی کند.

طی رسمی همیشگی، اپل پس از رونمایی از آیفون، اپل واچ و دیگر محصولات جدید خود در کنفرانس پاییزی فرایند عرضه نسخه نهایی سیستم عامل‌های خود را آماده عرضه به تمامی کاربران کند. در بررسی‌های اولیه از این نسخه بتای مک او اس کاتالینا مشخص شده است که بسیاری از محدودیت‌ها و مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری موجود در مک او اس کاتالینا برطرف شده است. بر این اساس می‌توان به این نتیجه رسید که شرکت اپل در آینده نزدیک این نسخه از سیستم عامل خود را آماده عرضه به بازار می‌کند.

یکی از تغییرات مهم ارائه شده در مک او اس کاتالینا مربوط به حذف نرم افزار آیتونز و اضافه شدن سه سرویس اپل موزیک، اپل تی وی پلاس و اپل نیوز پلاس به کامپیوترهای مک است. علاوه بر این، برخی از قابلیت‌های ارائه شده در این نرم افزار نیست به نسخه قبلی یعنی موهاوای بهینه سازی شده‌اند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420