لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کیفیت گرافیک ماین کرفت افزایش پیدا می‌کند

کیفیت گرافیک ماین کرفت افزایش پیدا می‌کند

شاید یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های بازی ماین کرفت گرافیک پیش پا افتاده و ضعیف آن باشد که به صورت عمدی در این بازی در نظر گرفته شده است و بسیاری از کاربران نیز از آن خوششان میاید.

اما حالا گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که شرکت مایکروسافت به عنوان توسعه دهنده رسمی ماین کرفت تصمیم به همکاری با شرکت انویدیا در زمینه افزایش گرافیک بازی انویدیا گرفته است. مایکروسافت تصمیم دارد تا با استفاده از کارت‌های گرافیکی سری جی فورس RTX تولید شده توسط شرکت انویدیا، قابلیت‌های جدیدی را به بازی ماین کرفت بیاورد.

ماین کرفت قرار است از این پس با استفاده از برخی کارت‌های گرافیکی تولید شده توسط انویدیا با نسخه‌ای متفاوت و با کیفیت‌تر آماده عرضه شود. این تغییرات قرار است ظاهر سنتی بازی ماین کرفت را که بر اساس بلوک‌های پیکسل شده بزرگ با رزولوشن بسیار کم است را تغییر دهد و سطح کیفیت این بازی را افزایش دهد.

البته این مسئله لزوماً به معنای انحصاری بودن افزایش کیفیت ماین کرفت به کارت‌های گرافیکی سری آر تی ایکس نیست و کاربران دستگاه‌های دیگر که از کارت‌های گرافیکی با کیفیت‌تر نیز استفاده می‌کنند خواهند توانست از این بازی با کیفیت بهبود یافته و بهینه‌تر استفاده کنند.

گفتنی است که این بازی قرار است در آینده نزدیک آماده عرضه به کاربران شود که سطح رزولوشن، کیفیت تصویر و شفافیت آن را افزایش می‌دهد و کاربران می‌توانند به صورت بهینه‌تر و لذت بخش تر از این بازی به صورت آفلاین و آنلاین استفاده کنند.

ماین کرفت یکی از محبوب‌ترین بازی‌های توسعه داده شده کراس پلتفرم است که شهرت زیادی در میان کاربران سرویس‌های مختلف پیدا کرده است. این بازی در حال حاضر یکی از پردانلودترین و پرفروش‌ترین محصولات توسعه داده شده برای کامپیوترهای شخصی، کنسول‌های بازی و دستگاه‌های همراه است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420