لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

موسیقی های ارائه شده در سرویس های خانوادگی اسپاتیفای تغییر می‌کند

موسیقی های ارائه شده در سرویس های خانوادگی اسپاتیفای تغییر می‌کند

اسپاتیفای تصمیم دارد تا قابلیت‌های جدیدی را به کاربران عضو برنامه خانوادگی این سرویس ارائه دهد که بر اساس آن والدین می‌توانند محتوای موسیقی قابل پخش برای فرزندان را کنترل کنند.

تا پیش از این اسپاتیفای محتوای موسیقی که در آن از کلمات و حرفه‌ای بزرگ سالان و خاص استفاده شده بود را با برچسب Explicit مشخص کرده بود؛ اما حالا والدین می‌توانند در سرویس خانوادگی اسپاتیفای این محتوا را برای فرزندان خود محدود کنند و امکان دسترسی به آن‌ها را حذف کنند.

سرویس خانوادگی به کاربران این اجازه را می‌دهد که از طریق پرداخت هزینه‌ای بسیار کمتر از این سرویس استفاده کنند. علاوه بر این، اسپاتیفای قوانین ویژه و سخت گیرانه ای را در طول سال‌های گذشته برای این سرویس وضع کرده تا کاربرانی که عضو یک خانواده نیستند, امکان دسترسی به این سرویس را نداشته باشند و نتوانند تقلب‌های مختلفی را روی آن اعمال کنند.

در این میان اسپاتیفای تلاش دارد تا از طریق روش‌های گوناگون سرویس خانوادگی را به عنوان مکانی امن برای پخش موسیقی و استفاده روزمره برای اعضایخانواده تبدیل کنند. بر این اساس کاربران عضو اکانت خانوادگی از این پس می‌توانند با مشخص کردن سمت هر کس در خانواده امکان کنترل محتوای کاربران دیگر را در دست بگیرند. این مسئله باعث می‌شود تا کودکان و نوجوانان در گوش کردن به موسیقی‌های مختلف امکان دسترسی به برخی از آهنگ‌هایی که الفاظ غیرمعمول در خود دارند را نداشته باشند.

این قابلیت در حال حاضر در مرحله بررسی و تست‌های اولیه قرار دارد و در آینده نزدیک قرار است به صورت عمومی آماده عرضه به تمامی کاربران عضو سرویس خانوادگی اسپاتیفای شود و آن‌ها می‌توانند به صورت سریع و بهینه به موسیقی‌های ارائه شده در این سرویس دسترسی داشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373