لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دسترسی به اپل آرکید برای کارکنان این شرکت باز شد

دسترسی به اپل آرکید برای کارکنان این شرکت باز شد

 شرکت اپل به تازگی اقدام به ارائه سرویس اجرای بازی‌های خود با عنوان اپل آرکید به کارکنان خود کرده است.

اپل تصمیم دارد تا به‌زودی و مشخصاً در جریان پاییز سال جاری میلادی اپل آرکید را به‌عنوان بخشی جداگانه از سرویس اپل آرکید آماده عرضه کند. بر این اساس این شرکت از همین حالا اقدام به توسعه و عرضه اپل آرکید به کارکنان اختصاصی خود کرده است تا از آن طریق قابلیت‌های بازی‌های این مجموعه را مورد بررسی قرار دهد.

اپل آرکید در جریان رویداد کنفرانس بهاری شرکت اپل که در پنجم فروردین امسال برگزار شد آماده معرفی شد و قرار است در نسخه نهایی آی او اس 13 آماده عرضه به کاربران شود. بر این اساس بررسی‌های اولیه حاکی از آن است که اپل تنها چند هفته مانده به عرضه نسخه نهایی آی او اس 13 اقدام به ارائه این سرویس برای تست و موارد دیگر به کارکنان خود کرده است.

در این میان وب سایت 9to5mac به تازگی اسکرین شات‌هایی را از این سرویس پخش بازی منتشر کرده است که نشان دهنده آن است که کارکنان شرکت اپل با پرداخت 0.49 دلار می‌توانند به صورت ماهانه از بازی‌های این سرویس استفاده کنند و آن‌ها را در پلتفرم‌های مختلف خود اجرا کنند.

گفتنی است که اپل همانند دیگر سرویس‌های اختصاصی خود، یک ماه امکان استفاده رایگان را برای کاربران آماده کرده است و پس از آن کاربران باید هزینه مشخص را برای دسترسی به بازی‌های مختلف پرداخت کنند. اپل آرکید قرار است در مک او اس کاتالینا، آی او اس 13 و آیپد او اس آماده عرضه به کاربران شود و همه دستگاه‌های تولید شده توسط شرکت اپل می‌توانند از آن‌ها برای اجرای بازی‌های مختلف خود استفاده کنند. گفتنی است که این بازی‌ها طی قرار داد شرکت اپل با توسعه دهندگان مختلف در سرویس اپل آرکید آماده عرضه به کاربران شده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420