لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تسک منیجر احتمالاً به آیپد او اس اضافه می‌شود

تسک منیجر احتمالاً به آیپد او اس اضافه می‌شود

 بررسی‌های اولیه از نسخه‌های بتای سیستم عامل آیپد او اس و آی او اس 13 حاکی از آن است که کاربران این دو سیستم عامل در آینده می‌توانند به ابزاری مشابه با تسک منیجر در کامپیوترهای دسکتاپ دسترسی داشته باشند.

این مسئله توسط سه توسعه دهنده سیستم عامل آی او اس و آیپد او اس تائید شده است و وب سایت 9to5mac نیز در مورد این مسئله توضیحات ویژه‌ای ارائه داده است.

بر اساس این بررسی‌ها، شرکت اپل امکانات بیشتری نسبت به بستن اپلیکیشن‌های باز شده در دو سیستم عامل دستگاه‌های همراه خود به کاربران ارائه می‌دهد تا از آن طریق کاربران بتوانند به صورت رسمی و بدون نیاز به نصب نرم افزارهای جانبی اقدام به مدیریت وظایف در حال انجام در سیستم عامل دستگاه‌های خود کنند. گفتنی است که این مجموعه قابلیت‌ها هنوز به طور رسمی از طرف شرکت اپل تائید نشده است و بر همین اساس ممکن است این قابلیت در نسخه آتی سیستم عامل آی او اس آماده عرضه نشود.

با این حال، بسیاری از منابع مختلف این مسئله را تائید کرده‌اند و نشانه‌هایی در این مورد را در نسخه‌های بتای آی او اس 13 و آیپد او اس ارائه داده‌اند. بر این اساس، شرکت اپل تصمیم دارد تا با کنار گذاشتن سیاست‌های پیشین خود در مورد تجربه کاربری آی او اس در آیفون‌ها و آیپدها، تصمیمبه ارائه ابزارهایی جدید در مورد مدریت بیشتر روی نرم افزارهای مختلف داشته باشد.

گفتنی است که شرکت اپل تصمیم دارد تا آی او اس 13 و آیپد او اسرا پس از برگزاری کنفرانس نوزدهم شهریور 1398 آماده عرضه به صورت عمومی کند و کاربران می‌توانند به این سیستم عامل‌ها دسترسی داشته باشند که به احتمال زیاد در آن‌ها امکان مدیریت وظایف نیز اضافه شده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420