لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نکاتی که پیش از خرید محصولات دست دوم اپل باید بدانید :: قسمت سوم

نکاتی که پیش از خرید محصولات دست دوم اپل باید بدانید :: قسمت سوم

 خرید محصولات دست دوم اپل دقت زیادی نیاز دارد و کاربران باید به موارد مهمی در این زمینه دقت کنند. فرایند خرید این محصولات به طور کامل توافقی است و کاربران باید دقت کامل در نحوه قیمتگذاری فروشنده داشته باشند تا با مشکلات بعدی در این زمینه مواجه نشوند. خریدار حق دارد تا تمام نکات مربوط به دستگاه دست دوم اپل را بداند و به همین دلیل باید در زمان خرید و نحوه قیمتگذاری فروشنده کاملاً هوشیار باشد و به نکات مهمی اشراف داشته باشد.

در قسمت اول و دوم این مجموعه مطالب به دو نکته مهم در مورد خرید محصولات اپل اشاره کردیم که شامل باز نشدن دستگاه و سلامت باتری آیفون، آیپد و مکبوک میشدند و حالا تصمیم داریم تا نکات پایانی در مورد خرید محصولات دست دوم اپل را توضیح دهیم. پس با این مطلب اپل اِن آی سی همراه باشید.

محتویات درون جعبه را به طور کامل بررسی کنید

یکی از نکاتی که بسیاری از کاربران در زمان خرید محصولات دست دوم اپل باید به آن دقت داشته باشند، محتویات درون جعبه آن‌ها است. لوازم جانبی اپل معمولاً قیمت بسیار بالایی دارند و باید تمامی دستگاههای جانبی شامل آداپتور شارژر، کابل لایتنینگ اورجینال و هندزفری سیمی در بسته بندی دستگاهها وجود داشته باشد. علاوه بر این، آیفون ۷ و ۷ پلاس، ۸ و ۸ پلاس و آیفون X باید در بسته بندی خود تبدیل جک ۳.۵ میلیمتری به لایتنینگ را داشته باشند. در غیر این صورت باید بر اساس هر یک از دستگاههایی که در بستهبندی نیست یا خراب است هزینه دستگاه کسر شود.  

از فروشگاههای معتبر خریداری کنید

اگر تمایل به خرید دستگاههای دست دوم اپل را دارید، پیشنهاد میکنیم تا حتماً از فروشگاههای معتبر خرید خود را انجام دهید. در این میان بازارچه دست دوم اپل اِن آی سی یکی از مراجع معتبر برای خرید محصولات الکترونیکی دست دوم اپل به حساب میآید. کاربران در این بازارچه میتوانند محصولات دست دوم مورد نظر خود را مشاهده کرده و پس از بررسیهای لازم آن‌ها را خریداری کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420