لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نکاتی که پیش از خرید محصولات دست دوم اپل باید بدانید :: قسمت اول

نکاتی که پیش از خرید محصولات دست دوم اپل باید بدانید :: قسمت اول

خرید محصولات دست دوم اپل یکی از چالش‌های مهم برای کاربران است. بسیاری از کاربران نگرانیهای زیادی در زمان خرید این محصولات دارند و می‌خواهند مطمئن شوند که محصول خریداری شده به هیچ وجه مشکلی ندارد و به طور کاملاً سالم کار میکند.

در فرایند خرید گوشی یا کامپیوتر دست دوم بسیاری از مسائل توافقی است. فروشنده دستگاه دست دوم باید به طور کامل اطلاعات مربوط به نحوه کارکرد محصول مورد نظر را به خریدار ارائه دهد و خریدار باید آگاهی کامل در مورد محصول در حال خرید خود داشته باشد.

در خرید این دستگاهها قطعاً پلمپ و بسته بندی اصلی خود شرکت اپل ملاک نیست. با این حال کاربران باید به برخی از موارد خاص دقت کنند. در ادامه به مهمترین نکاتی که در حین خرید دستگاههای دست دوم باید به آن‌ها دقت زیادی شود، اشاره خواهیم کرد.

از باز نشدن دستگاه دست دوم اطمینان حاصل کنید

مهمترین نکته در زمان خرید آیفون یا مکبوک دست دوم، باز نشدن این دستگاهها است. دستگاه در صورت باز شدن باید با قیمت بسیار کمتری نسبت به دستگاه باز نشده قیمتگذاری شود. باز شدن دستگاه به منزله آن است که این دستگاه، دارای مشکلات سختافزاری خاصی بوده که نیاز به تعمیر یا تعویض داشته است و ریسک خرابی دوباره یا استفاده از قطعات بی‌کیفیت در آن وجود دارد.

برای بررسی و تشخیص اینکه یک دستگاه تا به حال باز شده، کافی است به پیچهای پشت دستگاه با دقت نگاه کنید. بررسی پیچها نیازی به ابزار خاص ندارد، با این حال اگر امکان تشخیص کامل آن را نداشتید، کافی است از ذره بین برای تشخیص باز شدن آن استفاده کنید. به یاد داشته باشید که پیچهای باز شده دارای زخمهای مشخصی هستند که به راحتی قابل تشخیص است.

ضمناً فروشگاه اِن آی سی مرجعی کامل برای فروش محصولات دست دوم اپل در کنار محصولات نو و جدید به حساب میآید. این فروشگاه آنلاین پس از انجام بررسیهای فنی کامل محصولات دست دوم آن‌ها را آماده عرضه کرده است.

برای مطالعه ادامه این مطلب به بخش دوم نکات مهم برای خرید محصولات دست دوم اپل مراجعه کنید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت