لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کاربران استیم مراقب دزدی اکانت خود باشند

کاربران استیم مراقب دزدی اکانت خود باشند

گزارش‌های اخیر منتشر شده از طرف تعداد زیادی از کاربران سرویس پخش بازی استیم در سراسر جهان حاکی از آن است که بسیاری از هکرها با استفاده از ترفندهای فیشینگ اقدام به ربودن اکانت کاربری آن‌ها می‌کنند.

بر این اساس، شرکت استیم اعلام کرده که کاربران باید از این پس باید بیش از گذشته مراقب اکانت های کاربری خود باشند. هکرها از طریق ابزارهای فیشینگ و اسکم اقدام به دریافت اطلاعات کاربری افراد می‌کنند و آن‌ها را در بازار سیاه به فروش می‌رسانند. این هکرها به محض دریافت اطلاعات شخصی کاربران پسورد اکانت استیم را تغییر می‌دهند و ایمیل دریافتی مربوط به آن‌ها را نیز جایگزین می‌کنند تا کاربر به هیچ وجه امکان بازیابی حساب کاربری خود را نداشته باشد.

این مسئله باعث می‌شود تا کاربران به محض وارد کردن اطلاعات مربوط به حساب کاربری خود در وب سایت‌های متفرقه دیگر امکان دسترسی به بازی‌ها را نداشته باشند. اکانت استیم به دلیل همراه داشتن لایسنس قانونی بسیاری از بازی‌ها، ارزش مادی بسیار زیادی داشته است و به همین دلیل ربودن آن‌ها و فروششان به کاربران دیگر در بازار سیاه دارک وب درآمد بسیار خوبی را برای این هکرها به همراه داشته است.

استیم از کاربران درخواست کرده تا برای مقابله با این مشکلات و هک شدن اکانت کاربری خود حتماً از دانلود و نصب نرم افزارهای متفرقه از وب سایت‌های غیررسمی خودداری کنند و همچنین اطلاعات کاربری خود را در وب سایت‌های گوناگون قرار ندهند. این مسئله باعث شده تا بسیاری از کاربران در حال حاضر با مشکلات زیادی مواجه شوند و به همین دلیل باید پیش از ربودن اکانت کاربری، از نفوذ هکرها به حساب کاربری آن‌ها جلوگیری کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420