لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بازگشایی نینتندو سوئیچ افزایش قدرت پردازنده در نسل جدید این کنسول را تائید کرد

بازگشایی نینتندو سوئیچ افزایش قدرت پردازنده در نسل جدید این کنسول را تائید کرد

شرکت نینتندو به تازگی نسخه جدید کنسول نینتندو سوئیچ را آماده عرضه کرده است و حالا بررسی‌ها حاکی از آن است که این شرکت پردازنده محصول جدید خود را بهبود داده است.

تا پیش از این نینتندو اعلام کرده بود که نسل جدید کنسول سوئیچ دارای قدرت پردازشی بالاتر و به همراه عمر باتری بیشتری است. و حالا بررسی‌های انجام شده توسط برخی از یوتیوبرهای مشهور این مسئله را به طور کامل تائید می‌کند. بازگشایی نینتندو سوئیچ جدید نشان داده که شرکت ژاپنی تولید کننده این دستگاه‌ها از پردازنده‌ای قدرتمندتر برای بهبود روند پردازش و اجرای بازی‌ها در آن استفاده کرده است و از لحاظ سخت افزاری این محصول را بهبود داده است.

این مسئله می‌تواند نشانی از تلاش نینتندو برای رقابت با کنسول‌های همراه و میان رده‌ای باشد که در آینده قرار است توسط شرکت‌های مهمی نظیر مایکروسافت آماده عرضه شوند. مایکروسافت در جریان کنفرانس اختصاصی خود در نمایشگاه E3 2019 که در اوایل تابستان سال 2019 میلادی برگزار شد؛ اقدام به رونمایی از پروژه‌ای با عنوان اسکارلت کرد که طی آن احتمالاً قرار است کنسول ایکس باکس مینی آماده معرفی و عرضه به بازار شود.

نینتندو تلاش دارد تا با افزایش قدرت پردازنده نسل جدید سوئیچ قابلیت‌های جدیدی را به کاربران ارائه دهد و تمایل شرکت‌های مهم تولید کننده بازی‌های ویدیویی را جلب کند. تا پیش از این مدیر شرکت الکترونیک آرتس اعلام کرده بود که این کمپانی و کارکنان آن تمایلی به عرضه محصولات حرفه‌ای خود در کنسول نینتندو سوئیچ ندارند. وی اعلام کرده بود که نینتندو سوئیچ از لحاظ پردازشی نسبت به دیگر کنسول‌های بازی نظیر ایکس باکس وان و پلی استیشن ضعیف‌تر است و به همین دلیل تصمیم دارد تا بازی‌ها و سرویس‌های مهم خود را در این کنسول ارائه ندهد. بر این اساس نینتندو تصمیم دارد تا با ارائه یک کنسول بهتر با عدم تمایل شرکت‌هایی نظیر الکترونیک آرتس مقابله کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420