لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هر آنچه باید از کنفرانس اپل در نوزده شهریور 1398 انتظار داشت :: قسمت چهارم

هر آنچه باید از کنفرانس اپل در نوزده شهریور 1398 انتظار داشت :: قسمت چهارم

 

در قسمت سوم این مجموعه به پیش بینی‌های مربوط به عدم حضور جانی آیو و استیو وزنیاک در کنفرانس اپل پرداختیم و نحوه برگزاری این رویداد را در قسمت دوم بررسی کردیم. علاوه بر این، در قسمت اول این مجموعه نیز به تاریخ برگزاری این کنفرانس مهم اشاره داشتیم و حال به محصولاتی که قرار است در جریان این رویداد معرفی شوند خواهیم پرداخت.

آیفون 11 و آیفون 11 پرو


اپل طبق رسم همیشه خود در طول 12 سال گذشته تصمیم دارد تا از نسل جدید تلفن‌های هوشمند خود رونمایی کند. نسخه پرچم‌دار این محصولات به احتمال زیاد با عنوان آیفون 11 و آیفون 11 پرو یا آیفون 11 مکس معرفی می‌شوند که از لحاظ ظاهری و قابلیت‌های سخت افزاری نسبت به گذشته تفاوت‌های مشخصی خواهد داشت. آیفون 11 و آیفون 11 پرو یا به احتمال زیاد iPhone Xi و iPhone XI Pro یا iPhone XI Max مجهز به پردازنده A13 خواهد بود. در پنل جلویی این تلفن‌های هوشمند، هیچ تفاوتی نسبت به آیفون XS و XS Max دیده نمی‌شود. با این حال در بخش پشتی این محصول، دوربین بیضی شکل آیفون‌ها تغییر می‌کند و یک مربع بزرگ به همراه سه لنز در آن‌ها قرار خواهد گرفت.

 

اپل واچ سری 5


دومین محصول مهمی که احتمالاً اپل در جریان کنفرانس خود رونمایی می‌کند، به اپل واچ سری 5 مربوط می‌شود. اپل واچ سری 5 به احتمال زیاد با همان ظاهر اپل واچ سری 4 آماده عرضه می‌شود، با این حال دو نسخه لوکس و ادیشن این محصول قرار است با بدنه تیتانیوم و سرامیک آماده عرضه به بازار شوند. همچنین اپل واچ سری 5 دارای نمایشگر اولد خواهد بود که از لحاظ کیفیت و شفافیت رنگ بسیار قدرتمندتر از نسل‌های پیشین خواهد بود.

 

آماده سازی آی او اس 13 و آیپد او اس برای عرضه


شرکت اپل پس از برگزاری این کنفرانس، تاریخ دقیق عرضه نسخه نهایی آی او اس 13 و آیپد او اس به همراه مک او اس کاتالینا را اعلام می‌کند. این نسخه‌ها به صورت پیش‌فرض روی تمامی محصولات جدید شرکت اپل آماده عرضه می‌شوند و پس از کنفرانس نوزدهم شهریور آماده عرضه می‌شود.

 

آیپد نسل 7 و ایرپاد نسل 3


برخی شایعات حاکی از آن است که اپل در رویداد جدید خود از آیپد نسل 7 و ایرپاد نسل 3 نیز رونمایی می‌کند. البته بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که این محصولات در جریان این رویداد رونمایی نمی‌شود و اپل آن‌ها را تنها در سایت فروشگاه آنلاین و رسمی خود آماده رونمایی می‌کند. آیپد نسل 7 قرار است مجهز به نمایشگر 10.2اینچ شود و ایرپاد نسل 3 احتمالاً مجهز به سیستم مقاومت در برابر آب و گرد و غبار شود و استاندارد IPxx در آن به کار گرفته شود.

 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420