لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هر آنچه باید از کنفرانس اپل در نوزده شهریور 1398 انتظار داشت :: قسمت دوم

هر آنچه باید از کنفرانس اپل در نوزده شهریور 1398 انتظار داشت :: قسمت دوم

روز دهم شهریور 1398 قرار است شرکت اپل مهم‌ترین رویداد خود در سال 2019 میلادی را برگزار کند و طی آن از محصولات مهمی رونمایی کند. در قسمت اول این مطلب هر آنچه باید از کنفرانس اپل در نوزده شهریور 1398 انتظار داشت، گفتیم که در زیرساخت هفتمین بتای آی او اس 13 که برای توسعه دهندگان عرضه شده اطلاعات دقیق در مورد زمان برگزاری این کنفرانس پیدا شده است و با این حال اپل هنوز دعوت نامه‌های رسمی این رویداد را منتشر نکرده است که احتمال زیاد تا دو هفته آینده آن‌ها را به خبرنگاران منتشر می‌کند.

 

مکان برگزاری کنفرانس اپل در سال 2019

 

اپل در طول دو سال گذشته و پس از افتتاح و بهره برداری از مقر جدید خود؛ کنفرانس سپتامبر خود را در سالن آمفی‌تئاتر استیو جابز برگزار کرده بود. این سالن مهم‌ترین شاخصه شرکت اپل برای معرفی محصولات مهم و استراتژیک به حساب میاید و به همین دلیل پیش بینی‌های انجام شده حاکی از آن است که اپل کنفرانس امسال خود را نیز در این مکان برگزار می‌کند. البته برخی از شایعات حاکی از آن است که اپل در تاریخ نوزدهم شهریور و در سالن آمفی‌تئاتر استیو جابز این رویداد را برگزار می‌کند. با این حال همچنان احتمال برگزاری این رویداد در مکان‌های دیگر وجود دارد.

برگزار کنندگان کنفرانس جدید اپل


در کنفرانس پاییزی شرکت اپل، معمولاً برخی از افراد کلیدی در تیم مدیریتی این شرکت به عنوان برگزار کنندگان اصلی وارد صحنه می‌شوند و صحبت‌هایی را در مورد محصولات جدید ارائه می‌کنند. تیم کوک به عنوان مدیرعامل اجرایی شرکت اپل که همیشه پایه اصلی تمامی کنفرانس‌های رسمی اپل است و قطعاً در این رویداد شرکت می‌کند. علاوه بر این، فیل شیلر، مدیر بخش بازاریابی محصولات دیجیتالی اپل همواره برای معرفی آیفون‌ها به روی سن می‌رود و در مورد قابلیت‌های سخت افزاری و ظاهری این محصول صحبت می‌کند. علاوه بر این، کریگ فدریگی همیشه برای معرفی قابلیت‌های نرم افزاری آیفون 11 روی سن می‌رود و جف ویلیامز برای معرفی اپل واچ سری جدید سخنرانی خواهد کرد.

برای ادامه مطالعه آنچه باید از کنفرانس اپل انتظار داشت، می‌توانید به بخش سوم این مجموعه مطالب مراجعه کنید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373