لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هر آنچه باید از کنفرانس اپل در نوزده شهریور 1398 انتظار داشت :: قسمت اول

هر آنچه باید از کنفرانس اپل در نوزده شهریور 1398 انتظار داشت :: قسمت اول

تنها تا چند هفته دیگر کنفرانس اپل در سپتامبر 2019 برگزار می‌شود و اپل از مهم‌ترین و استراتژیک‌ترین محصولات الکترونیکی و فیزیکی خود در این رویداد رونمایی می‌کند.

اطلاعات مربوط به کنفرانس اپل در نسخه جدید بتای آی او اس 13 مشخص شده است و قرار است در آینده نزدیک این کنفرانس را برگزار کند. در ادامه این مطلب تمامی آنچه باید از کنفرانس اپل در سپتامبر 2019 انتظار داشت را بررسی خواهیم کرد. 

تاریخ برگزاری کنفرانس اپل در سال 2019

اطلاعات فاش شده در هفتمین بتای سیستم عامل آی او اس 13 که به تازگی برای توسعه دهندگان آماده عرضه شده؛ نشان داده که شرکت اپل تصمیم دارد تا کنفرانس جدید خود را در روز دهم سپتامبر 2019 معادل نوزدهم شهریور 1398 برگزار کند. البته اپل هنوز هیچ اطلاعات دقیقی از طریق مناسب رسمی خود ارائه نداده است. اپل در دو سال گذشته یعنی سال 2017 و 2018 میلادی که آیفون X و XS معرفی شدند، کنفرانس سپتامبر خود را در روز دوازدهم سپتامبر برگزار می‌کرد. به همین دلیل بسیاری از تحلیلگران بر این اعتقاد بودند که این رویداد امسال نیز در همین تاریخ برگزار شود؛ چرا که اپل معمولاً رویدادهای مهم خود را پس از روز یازدهم سپتامبر برگزار می‌کرد تا با حوادث تاریخی منفی این روز تداخل نداشته باشد. با این حال اطلاعات اخیر منتشر شده نشان داده که شرکت اپل در سال جاری میلادی کنفرانس خود را دو روز زودتر از دو سال گذشته برگزار می‌کند. گفتنی است که این رویداد دقیقاً مصادف با روز عاشورا در تقویم ایران است.

دعوت‌نامه‌های رسمی کنفرانس اپل


اپل هنوز برای اجرای کنفرانس پاییزی خود هیچ اطلاعات دقیقی منتشر نکرده است. این شرکت همواره از طریق دعوت‌نامه‌های رسمی اقدام به تائید این مسئله می‌کند؛ با این حال هنوز دعوت‌نامه‌های رسمی اپل برای برگزاری کنفرانس دهم سپتامبر 2019 منتشر نشده است. با این حال می‌توان پیش بینی کرد که دعوت‌نامه کنفرانس اخیر اپل حداکثر تا دو هفته دیگر منتشر شود.

برای ادامه مطالعه موارد قابل انتظار در مورد کنفرانس جدید شرکت اپل در نوزدهم شهریور 1398 به قسمت دوم این مطلب مراجعه کنید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420