لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل واچ سری 5 با بدنه سرامیکی و تیتانیومی ساخته می‌شود

اپل واچ سری 5 با بدنه سرامیکی و تیتانیومی ساخته می‌شود

 تنها چند هفته به زمان برگزاری کنفرانس سپتامبر باقی مانده است و حالا شایعات حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا اپل واچ سری 5 را با بدنه سرامیکی و تیتانیومی آماده عرضه به بازار کند.

بررسی‌های انجام شده در کدهای نسخه بتای واچ او اس 6 حاکی از آن است که نسل جدید اپل واچ دارای دو نسخه ادیشن و ویژه با بدنه سرامیکی و تیتانیومی خواهد بود و اپل این محصولات را به عنوان زیر شاخه‌ای از مجموعه اپل واچ سری 5 معرفی خواهد کرد. این اطلاعات همچنین فاش کرده که دو مدل ادیشن اپل واچ سری 5 با بدنه تیتانیومی و سرامیکی قرار است در دو سایز 40 و 44 میلی متری آماده عرضه شود.

بر این اساس، مشخص شده است که شرکت اپل هیچ تغییرات ویژه‌ای در طراحی بدنه ساعت‌های هوشمند اپل واچ سری 5 با نسل قبلی ایجاد نکرده است و ظاهر این دستگاه‌ها را مبتنی بر همان طراحی سال گذشته آماده عرضه به بازار می‌کند. کدهای واچ او اس 6 دو تصویر مخفی را نشان داده که عبارت اپل واچ دارای بدنه تیتانیومی و سرامیکی در آن نقش بسته است.

این اطلاعات اولین بار توسط وب سایت خبری و تحلیلی iHelp BR که در زمینه انتشار اطلاعات مربوط به محصولات اپل فعال است منتشر شده است. البته این اطلاعات توسط وب سایت خبری سرشناس 9to5mac نیز به تائید رسیده است و مشخص شده که نسل جدید ساعت‌های هوشمند اپل واچ قرار است با این طراحی آماده عرضه به بازار شوند.

گفتنی است اپل تا پیش از این نسخه‌های لوکس و خاص ساعت‌های هوشمند اپل واچ را با بدنه سرامیکی آماده عرضه به بازار کرده بود؛ اما حالا مشخص شده است که شرکت اپل تصمیم دارد تا در سال جاری میلادی تصمیم دارد تا از بدنه‌های تیتانیومی هم برای عرضه محصولات لوکس و خاص خود استفاده کند.

گفتنی است که باوجود زیبایی و خاص بودن بدنه تیتانیومی، برخی از افراد به دستگاه‌های دارای بدنه تیتانیومی حساسیت نشان می‌دهند و با مشکلات خاصی مواجه می‌شوند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373