لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ایکس باکس مینی مجهز سرویس استریم آنلاین نخواهد بود

ایکس باکس مینی مجهز سرویس استریم آنلاین نخواهد بود

فیل اسپنسر به عنوان مدیر عامل بخش توسعه ایکس باکس در شرکت مایکروسافت به تازگی اعلام کرده که این کمپانی و تیم تحت نظر او دنبال عرضه کنسول تماماً مبتنی بر استریم بازی‌ها از طریق پردازش ابری نیستند

اسپنسر در مصاحبه اخیر خود با وب سایت گیم اسپات به انتشار شایعات در مورد عرضه ایکس باکس مینی به همراه قابلیت پردازش ابری اشاره کرده است و اعلام کرده که شرکت مایکروسافت به هیچ وجه دنبال ساخت یک کنسول کاملاً وابسته به اینترنت نیست. وب با وجود این ادعا، شایعات در مورد عرضه کنسول ارزان قیمت ایکس باکس مینی تحت پروژه اسکارلت را تائید یا رد نکرده است و تنها اعلام کرده کهکنسول بعدی مایکروسافت قرار نیست به طول کامل وابسته به اتصال اینترنت باشد و مایکروسافت قرار نیست ابزاری کاملاً مرتبط با سیستم پردازش ابری و استریم بازی‌ها را توضیح دهد.

مایکروسافت در جریان کنفرانس E3 2019 اقدام به معرفی و رونمایی از یکی از پروژه‌های ویژه خود با عنوان اسکارلت کرده است که در آن قرار است نسل جدید و سرنوشت ساز ایکس باکس طی آن آماده معرفی شود. شرکت مایکروسافت اعلام کرده که محصول مبتنی بر این کنسول بازی به زودی آماده عرضه به بازار می‌شود با این حال این کنسول بازی هیچ اطلاعات دقیقی در حال حاضر به ندارد و خبر گزاری ها اطلاعات کمی از قابلیت‌های آن دارند.

با این حال مشخص شده است که شرکت مایکروسافت به احتمال زیاد برای عرضه پروژه اسکارلت اقدام به عرضه کنسول ایکس باکس مینی می‌کند که علاوه بر امکان دسترسی به سرویس‌های مبتنی بر پردازش ابری امکان دانلود و نصب بازی‌های آفلاین را نیز به کاربران ارائه می‌دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420