لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دسته‌های جدید پلی استیشن 4 با رنگ‌های فانتزی آماده عرضه شد

دسته‌های جدید پلی استیشن 4 با رنگ‌های فانتزی آماده عرضه شد

شرکت سونی از روز گذشته در اکانت اینستاگرام، توییتر و یوتیوب خود اقدام به معرفی سری جدید دسته‌های پلی استیشن 4 با رنگ‌های فانتزی کرده است.

در این مجموعه جدید 4 رنگ تازه با عناوین ویژه و خاص آماده عرضه شده‌اند که برای بسیاری از طرفداران بازی‌های ویدیویی با سلایق مختلف مناسب هستند. این چهار رنگ شامل دسته دوال شاک 4 با رنگ رز گلد، آبی تیتانیومی، بنفش الکتریکی (electric purple) و قرمز استتاری (red camouflage) می‌شوند که در حال حاضر در بازار با عنوان‌های ساده رزگلد، آبی، بنفش و قرمز شناخته می‌شوند. رنگ قرمز این مجموعه به صورت ارتشی طراحی شده است و باقی آن‌ها به صورت یک رنگ طراحی شده‌اند.

اپل تصمیم دارد تا از دستگاه‌های جدید را به زودی آماده عرضه به بازار کند و قیمت آن‌ها نسبت به دسته‌های عادی تغییرات زیادی نکرده است. این دسته‌ها با قیمت 64.99 دلار، یعنی تنها 5 دلار گران‌تر از کنترلرهای مشکی و پیش‌فرض پلی استیشن 4 آماده عرضه به بازار شده‌اند. کاربران در آینده نزدیک می‌توانند این دسته‌های بازی را از طریق فروشگاه آنلاین پلی استیشن و شرت سونی خریداری کنند. علاوه بر این، شرکت سونی به زودی این دسته‌ها را به صورت عمومی آماده عرضه در بازار جهانی می‌کند و تمامی کاربران در کشورهای دیگر نیز می‌توانند از این دسته‌ها استفاده کنند و آن‌ها را خریداری کنند.

گفتنی است که کنترلرهای جدید عرضه شده از طرف سونی هیچ تفاوتی نسبت به کنسول‌های عادی از لحاظ کاربری برای این دستگاه‌ها در نظر نگرفته است. سونی تصمیم دارد تا این کنسول‌ها را در پاییز 2019 آماده عرضه به بازار کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420