لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دقت سیری از دستیار صوتی الکسا بیشتر شد

دقت سیری از دستیار صوتی الکسا بیشتر شد

 بررسی‌های فنی اخیر حاکی از آن است که دقت دستیار دیجیتالی شرکت اپل با عنوان سیری در طول سال گذشته دقت بسیار بیشتری پیدا کرده است و حتی توانسته جایگاه بالاتری نسبت به دستیار دیجیتالی آمازون با عنوان الکسا پیدا کند.

موسسه Loup Ventures که هر ساله اقدام به بررسی دقت دستیارهای دیجیتالی جدید می‌کند، در گزارش امسال خود اعلام کرده که سیری 83.1 درصد از سؤال‌های دریافتی را به درستی پاسخ می‌دهد. این بررسی نشان داده که سیری می‌تواند 99.8 درصد از سؤال‌های دریافتی را به طور کاملاً درست تشخیص و شناسایی کند؛ با این حال 83.1 درصد از سؤالات دریافت به صورت درست و قابل درک پاسخ داده می‌شوند.

از طرف دیگر مشخص شده است که توسعه بهبود یافته سیری در طول یک سال گذشته باعث شده تا میزان درک و قدرت پاسخگویی این دستیار دیجیتالی صوتی نسبت به آمازون الکسا افزایش پیدا کند. الکسا در تست‌های این موسسه توانسته یک دهم درصد قدرت درک بیشتری از سؤالات دریافتی نسبت به سیری داشته باشد؛ با این حال این دستیار صوتی توانسته 79.8 درصد سؤال‌های دریافتی را به درستی پاسخ دهد و به باقی موارد پاسخ‌های باب میل کاربران ارائه نداده است.

بر این اساس، سیری از لحاظ دقت در سال جاری میلادی در جایگاه دوم و الکسا در جایگاه سوم دستیارهای دیجیتالی با دقت قرار گرفته‌اند. علاوه بر این، دستیار دیجیتالی گوگل همچنان برای چندمین سال متوالی توانسته در جایگاه با دقت‌ترین و قوی‌ترین دستیارهای دیجیتالی شناخته شود.

گوگل اسیستنت که برای آیفون و تلفن‌های هوشمند اندرویدی در کنار مرورگر کروم ارائه شده در تمامی نسخه‌های کامپیوتر دسکتاپ ارائه شده در این نظر سنجی 100 درصد سؤالات دریافتی را به طور کامل درک کرده و قادر به پاسخ گویی به 92.9 درصد از آن‌ها بوده است. با وجود این مسئله می‌توان به این نتیجه رسید که آینده رقابت دستیارهای صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی بین سیری و گوگل اسیستنت خواهد بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373