لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بالاخره شایعاتی در مورد عرضه اپل واچ سری 5 در سال 2019 منتشر شد

بالاخره شایعاتی در مورد عرضه اپل واچ سری 5 در سال 2019 منتشر شد

 پس از مدت‌ها انتظار برای انتشار شایعات و اطلاعاتی در مورد اپل واچ سری 5 مینگ چی کو کمتر از دو هفته مانده به برگزاری کنفرانس سپتامبر اپل، فروش اپل واچ سری 5 را تائید کرد.

هفته گذشته بود که بسیاری از خبرگزاری‌ها اعلام کرده بودند که به دلیل عدم وجود هیچ گونه اطلاعاتی در مورد عرضه اپل واچ سری 5 در سال جاری میلادی، احتمالاً شرکت اپل تصمیمی برای عرضه این محصول در سال 2019 به بازار جهانی ندارد. اما حالا مینگ چی کو اولین شایعات بسیار محتمل خود را در مورد این ساعت‌های هوشمند منتشر کرده است.

شایعات منتشر شده از طرف مینگ چی کو حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا اپل واچ سری 5 را به همراه نمایشگرهای اولد ساخته شده توسط کمپانی‌های ژاپنی آماده عرضه به بازار کند. بر این اساس، تحلیلگر موسسه TF International Securities اعلام کرده که شرکت اپل با یکی از کارخانه‌های تولید کننده نمایشگرهای اولد در ژاپن همکاری کرده است تا از آن طریق بتوانند اپل واچ سری 5 را با نمایشگرهای قدرتمندتر آماده عرضه به بازار کند.

وی اعلام کرده که اپل سطح سفارش‌های مربوط به نمایشگرهای مناسب بر ساعت‌های هوشمند اپل واچ را بین 15 تا 20 درصد در سال 2019 میلادی افزایش داده است و این سطح را در سال 2021 بین 70 تا 80 درصد نسبت به میزان امروزی افزایش می‌دهد.

مینگ چی کو اعلام کرده که اپل علاوه بر شرکت‌های ژاپنی، دو تأمین کننده دیگر شامل شرکت کره ال‌جی و ی کارخانه چینی نیز برای تأمین قطعات نمایشگر اپل واچ سری 5 نیز دارد و همکاری گسترده‌ای را برای تولید و عرضه این ساعت‌های هوشمند را ایجاد کند.

بر این اساس، می‌توان پیش بینی کرد که اپل واچ سری 5 نیز همانند آیفون 11 و دیگر مدل‌های 2019 آیفون در روز دهم سپتامبر آماده معرفی و عرضه به بازار شوند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373