لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شایعات مربوط به برگزاری کنفرانس اپل در روز نوزدهم شهریور تائید شد

شایعات مربوط به برگزاری کنفرانس اپل در روز نوزدهم شهریور تائید شد

 شرکت اپل تصمیم دارد تا به صورت رسمی مراسم سوم خود در سال 2019 را برای رونمایی از محصولات جدید شامل آیفون 11 را در روز دهم سپتامبر 2019 معادل نوزدهم شهریور 1398 برگزار کند.

اپل از روز گذشته هفتمین بتای سیستم عامل آی او اس 13 را آماده عرضه به توسعه دهندگان کرده بود که بررسی آن‌ها نشان می‌دهد که اپل به صورت کاملاً نامحسوس اطلاعاتی در مورد رونمایی از آیفون 11 مبتنی بر این سیستم عامل در تاریخ نوزدهم شهریور یا همان دهم سپتامبر داده است.

بر اساس اطلاعاتی که وب سایت iHelp BR منتشر کرده، یک فایل تصویری در بتای جدید آی او اس 13 وجود داشت که روی آن تاریخ دهم سپتامبر 2019 به همراه عبارت HoldForRelease به معنای «منتظر عرضه باشید» به چشم می‌خورد. علاوه بر این، تاریخ یاد شده در هوم اسکرین بتای جدید آی او اس 13 روی تاریخ دهم سپتامبر قرار گرفته است.

این مسئله نشان می‌دهد که به طور کل شرکت اپل تصمیم دارد تا در تاریخ یاد شده اقدام به برگزاری کنفرانس پاییزی خود کرده و از محصولات جدید خود رونمایی کند. گفتنی است که در جریان این کنفرانس قرار است آیفون 11 به همراه دو مدل دیگر از تلفن‌های هوشمند آیفون آماده عرضه شود.

در جریان این کنفرانس قرار است محصولات جدید شرکت اپل شامل سه مدل جدید آیفون، نسل جدید اپل واچ در کنار آیپدهای جدید رونمایی شود. البته تمامی موارد منتشر شده در مورد محصولات معرفی شده در جریان این کنفرانس در حد شایعه هستند و هنوز هیچ اطلاعات دقیقی در مورد معرفی آیپدهای جدید در جریان این رویداد وجود نداشته است. با این حال احتمال معرفی آیفون‌های جدید با عنوان آیفون 11 و آیفون 11 مکس یا آیفون 11 پرو در جریان این رویداد محتمل‌تر است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373