لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

استیم از دانلود بازی‌های تکراری جلوگیری میکند

استیم از دانلود بازی‌های تکراری جلوگیری میکند

سرویس پخش بازی استیم به تازگی قابلیتی را برای هشدار بازی‌ها در پلتفرم‌های دیگر اضافه کرده است که به کاربران در مورد دانلود و نصب بازی‌های تکراری هشدار می‌دهد.

این هشدار که روی گزینه دانلود و نصب بازی‌ها با عنوان played on another platform نشان داده می‌شود، به کاربران این امکان را می‌دهد تا در صورت تکراری بودن بازی و خرید بازی در پلتفرم‌های دیگر نظیر کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس به کاربران نشان داده می‌شود. این قابلیت باعث می‌شود تا کاربران دیگر بازی‌ها را به صورت تکراری خرید نکنند و متوجه شوند که بازی یاد شده در کنسول‌های دیگر خریداری شده و آن‌ها قبلاً این بازی را اجرا کرده‌اند.

استیم تصمیم دارد تا با استفاده از این قابلیت تجربه بهتری را به کاربران خود ارائه دهد. بر این اساس بسیاری از کاربران استیم از دستگاه‌های دیگر برای اجرای بازی‌ها نظیر کنسول‌ها نیز استفاده می‌کنند. بر این اساس قابلیت played on another platformبه کاربران این اطلاعات را می‌دهد که به صورت سریع بدانند که اطلاعات مربوط به بازی‌ها را در کنسول‌های دیگر نیز اجرا کرده‌اند و دیگر نیازی به خرید آن‌ها از طریق روش‌های دیگر نخواهند داشت.

گفتنی است که استفاده از این قابلیت تنها به شرطی است که کاربران اطلاعات حساب کاربری دیگر کنسول‌های خود را در استیم ارائه داده باشند، چرا که در غیر این صورت استیم امکان دسترسی به بازی‌های اجرا شده در کنسول‌های دیگر را نخواهد داشت و کاربران این هشدار را برای عدم دانلود و نصب بازی‌های تکراری دریافت نمی‌کنند.

استیم علاوه بر بازی‌های اختصاصی خود، برخی از عناوین بازی را به صورت مشترک آماده عرضه به کاربران کرده است. بر این اساس بسیاری از کاربران به دلیل خرید تکراری و اشتباه بازی‌ها با مشکلات ویژه‌ای مواجه شده‌اند که این قابلیت جدید از این مسئله جلوگیری می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373