لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل به کاربران در مورد تعمیر باتری آیفون به صورت متفرقه هشدار می‌دهد

اپل به کاربران در مورد تعمیر باتری آیفون به صورت متفرقه هشدار می‌دهد

 شرکت اپل در توضیحات اخیر خود در مورد حق تعمیر تلفن‌های هوشمند آیفون اعلام کرده که از این پس کاربران در صورت تعمیر باتری آیفون توسط تعمیرکاران متفرقه، پیام هشدار دریافت می‌کند.

اپل تصمیم دارد تا با انتشار این هشدارها به کاربران یادآوری کند که دستگاه یاد شده توسط تعمیرکاران متفرقه تعمیر شده است و باتری جدید تعبیه شده در دستگاه‌های جدید ممکن است با استانداردهای اپل تطابق نداشته باشد. یکی از سخنگویان اپل در توضیح این مسئله اعلام کرده که از این پس سیستم عامل آی او اس به کاربران ابزارهای امنیتی ویژه‌ای را ارائه می‌دهد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها شناسایی قطعات متفرقه مصرف شده در دستگاه‌های مختلف است.

بر این اساس، سیستم عامل آی او اس از این پس پیام هشداری با متن unable to verify this iPhone has a genuine iPhone battery را به کاربران نشان می‌دهد. این هشدار به کاربران نشان می‌دهد که باتری مورد استفاده در آیفون امکان تائید به عنوان یک قطعه اصلی را ندارد و ممکن است در روند کاربری این تلفن‌های هوشمند اختلال ایجاد کند.

اپل اعلام کرده که تا پیش از این استفاده از قطعات متفرقه دردسرهای زیادی برای کاربران ایجاد کرده است و به همین دلیل تلاش دارد تا با استفاده از ابزارهای امنیتی ویژه با مشکلات اصلی مربوط به خرابی دستگاه‌ها مقابله کند.

باتری‌های لیتیوم یونی معمولاً یکی از خطرناک‌ترین قطعات به کار رفته در دستگاه‌ها و ابزارهای هوشمند الکترونیکی امروزه به حساب میایند که در صورت استفاده از قطعات متفرقه و طراحی اشتباه در دستگاه‌ها ممکن است با مشکلات بسیار زیادی مواجه شود و باعث انفجار و آنش گرفتن دستگاه در حین استفاده یا شارژ شوند. به همین دلیل اپل با استفاده از این ابزارهای نرم افزاری تلاش دارد تا با مشکلات احتمالی برای انفجار یا آتش سوزی در دستگاه‌های خود مقابله کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420