لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سبز تیره به رنگ بندی آیفون 11 آر اضافه می‌شود

سبز تیره به رنگ بندی آیفون 11 آر اضافه می‌شود

شرکت اپل تا یک ماه دیگر کنفرانس سپتامبر خود را برای معرفی محصولات جدید برگزار می‌کند و طی آن آیفون‌های جدید و از جمله آن‌ها آیفون 11 آر را با رنگ بندی جدید آماده عرضه می‌کند. بررسی‌های اولیه و گزارش‌هایی که امروزه منتشر شده حاکی از آن است که شرکت اپل سبز تیره را به رنگ بندی آیفون 11 آر اضافه می‌کند.

اپل در حال حاضر آیفون XR را در شش رنگ بندی متفاوت آماده عرضه به بازار جهانی کرده است و حالا بررسی‌ها حاکی از آن است که این شرکت تصمیم دارد تا یکی از گزینه‌ها را از رنگ بندی آیفون 11 آر حذف کند و به‌جای آن سبز تیره را جایگزین کند.

اپل یکی از رنگ‌های کم فروش آیفون XR را حذف می‌کند تا از آن طریق بتواند رنگ جدید را وارد چرخه بازاریابی و فروش محصولات تلفن هوشمند خود کند. اپل در کنار استفاده از رنگ سبز تیره در رنگ بندی آیفون 11 آر تلاش دارد تا پنل پشتی این تلفن‌های هوشمند را نیز تغییر دهد تا از آن طریق ظاهر متفاوت و ویژه را به محصولات جدید خود بدهد و علاوه بر آن مقاومت پنل پشتی این محصول را افزایش دهد.

استفاده از پنل شیشه‌ای مات علاوه بر افزایش سطح مقاومت و جلوه زیباتر به آیفون‌های جدید شرکت اپل باعث هیچ گونه اختلالی در روند استفاده از سیستم شارژ بی‌سیم نمی‌شود و کاربران می‌توانند همانند سابق از تمامی قابلیت‌های ارائه شده در این تلفن‌های هوشمند استفاده کنند.

اپل در سپتامبر سال جاری میلادی تصمیم دارد از سه مدل جدید از تلفن‌های هوشمند آیفون با عنوان آیفون 11، آیفون 11 مکس یا پرو و آیفون 11 آر رونمایی کند. این محصولات دارای تغییرات ویژه‌ای در زمینه دوربین هستند و تعداد لنز دوربین‌های آن‌ها نسبت به نسل‌های قبلی افزایش پیدا کرده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت