لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کلمه iPhone از پشت آیفون 11 حذف می‌شود

کلمه iPhone از پشت آیفون 11 حذف می‌شود

شرکت اپل به احتمال زیاد در تولید آیفون 11 و دیگر مدل‌های 2019 آیفون تغییری خاص را در تلفن‌های هوشمند خود ایجاد می‌کند و کلمه iPhone را از بخش پشت آن‌ها حذف می‌کند.

این خبر توسط برخی از کارکنان کارخانه فاکس کان تائید شده است و آن‌ها اعلام کرده که این دستگاه‌های جدید هیچ نامی مشابه iPhone را در بخش پشتی خود ندارند. اطلاعات یاد شده همچنین توسط وب سایت اسلش لیکس که این روزها به خاطر انتشار شایعات قوی و تائید شده معروف شده نیز تائید شده است و اپل به احتمال خیلی زیاد تغییرات ویژه‌ای را در سه مدل جدید تلفن‌های هوشمند خود اعمال می‌کند.

البته کارکنان فاکس کان اعلام کرده‌اند که تنها یک مدل از آیفون‌های 2019 بدون این کلمه در بخش پشتی خود تولید و آماده عرضه می‌شود. علاوه بر این، آیفون جدید قرار است با رنگ بندی جدیدی آماده عرضه به بازار شوند که سطح بازاریابی اپل در کشورهای مختلف را افزایش می‌دهد.

علاوه بر این، مینگ چی کو تا پیش از این طی پیش بینی‌های خود اعلام کرده بود که اپل پنل پشتی این تلفن‌های هوشمند را از شیشه فشرده مات تولید می‌کند که حالا به نظر می‌رسد که استفاده از این مواد جدید دربخش پشتی آیفون‌ها باعث می‌شود تا اپل مجبور حذف نوشته‌های پشتی از این تلفن‌های هوشمند شده است.

بر این اساس پیش بینی می‌شود که اپل حتی عبارت Designed by Apple in California, Assembled in China نیز از پنل پشتی تمامی مدل‌های آیفون حذف می‌شود. دلیل این مسئله استفاده از پنل‌های شیشه‌ای مات است که باعث می‌شود تا نوشته‌های پشت شیشه قابل خواندن نباشند و این شرکت مجبور به حذف نوشته‌های پشت تلفن همراه جدید خود شده تا کاربران دیگر با مشکلات جدید مواجه نشوند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373