لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپیک گیمز بابت اکانت هکی فورتنایت به دادگاه می‌رود

اپیک گیمز بابت اکانت هکی فورتنایت به دادگاه می‌رود

شرکت اپیک گیمز قرار است به خاطر وجود اکانت هکی فورتنایت به دادگاه برود و در مورد پرونده‌های شکایت در این مورد صحبت کند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده توسط وب سایت Gamespot چندین نفر از گیمرهای فورتنایت به دلیل وجود و خرید و فروش اکانت‌های دستکاری‌شده این بازی از اپیک گیمز شکایت کرده‌اند. این پرونده قانونی که بررسی آن بر عهده دادگاهی در کارولینای شمالی در آمریکا است، قرار است به روند فعالیت‌های امنیتی اپیک گیمز بپردازد و شکایت این کاربران را پیگیری کنند.

در حال حاضر بیش از 100 نفر از کاربران فورتنایت و طرفداران این بازی در این پرونده قانونی به عنوان شاکی شرکت داشته‌اند. شکات این پرونده اعلام کرده‌اند که وجود اکانت هکی فورتنایت به منزله ضایع شدن حق کاربران عادی و قانونی برای خرید محتوای دیجیتالی در این بازی‌ها بوده است و اپیک گیمز امکان تضمین امنیت این بازی را به ‌طور کامل نداشته است.

در این پرونده از دادگاه درخواست شده تا اپیک گیمز را مجبور به استفاده از ابزارهای امنیت سایبری قدرتمندتری کند تا از آن طریق هکرها امکان نفوذ به این بازی و دسترسی به محتوای پولی بدون پرداخت هزینه را نداشته باشند. علاوه بر این، برخی دیگر از اکانت‌های هکی کاربران توسط هکرها تغییر داده شده است و در بازار سیاه در دارک وب به فروش رسیده است و کاربران عملاً امکان دسترسی خود به این بازی را از دست داده‌اند.

این اتفاق در حالی رخ داده که شرکت اپیک گیمز بارها از ابزارهای امنیتی ویژه و منحصر به فرد برای مقابله با تقلب در این بازی استفاده کرده بود و به کاربران و هکرها اعلام کرده بود که هک کردن و استفاده از اکانت هکی فورتنایت به صورت ویژه و سریع از طریق مراجع قضایی در سراسر دنیا قابل پیگیری است و هیچ کس در این بازی امکان انجام هیچ گونه تقلبی را ندارد.

فورتنایت یک بازی آنلاین انبوه است که بسیاری از قابلیت‌ها و توانایی‌ها در آن به صورت پولی ارائه می‌شود. همین مسئله باعث می‌شود تا نفوذ به قابلیت‌های آن به صورت غیرقانونی به منزله ضایع کردن حقوق دیگر کاربران در سراسر جهان محسوب شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373