لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نینتندو سویچ جدید با قیمت 300 دلار آماده عرضه به بازار شد

نینتندو سویچ جدید با قیمت 300 دلار آماده عرضه به بازار شد

 شرکت نینتندو پس از انتشار شایعات مربوط به تلاش برای توسعه و عرضه نسخه جدید نینتندو سوئیچ با عمر باتری بیشتر، اقدام به توسعه و عرضه این محصول به بازار کرده است.

تا پیش از این شایعاتی در مورد تلاش نینتندو برای عرضه نسخه جدید این کنسول بازی به بازار منتشر شده بود. بر اساس این شایعات که حالا به واقعیت پیوسته‌اند، نینتندو سوئیچ جدید دارای عمر باتری 4.5 تا 9 ساعت نسبت به میزان کارکرد کاربران دارند. این در حالی است که نسخه 2016 این کنسول عمر باتری کمتری و معادل 2.5 تا 6.5 ساعت داشت. نینتندو این کنسول را از همین حالا در بازار برخی از کشورها آماده عرضه کرده است و کاربران می‌توانند با پرداخت هزینه‌ای بیشتر آن را خریداری کنند.

این نینتندو سوئیچ جدید هیچ تفاوتی از لحاظ ظاهری و قدرت سخت افزاری نسبت به نسخه‌های پیشین عرضه شده در سال 2016 ندارد و تنها تفاوت آن به شماره مدل آن در پشت جعبه مربوط می‌شود. بر این اساس کاربران برای خرید این کنسول بازی باید به شماره مدل پشت جعبه آن دقت داشته باشند.

این کنسول جدید در حال حاضر در برخی از کشورها و مشخصاً در شعب رسمی فروشگاه‌های آنلاین گیم استاپ آماده عرضه شده است. با این حال این کنسول به زودی برای عرضه در بازار جهانی نیز آماده خواهد شد. نسخه جدید نینتندو سوئیچ با قیمت 300 دلار به فروش می‌رسد با این حال فروشگاه‌های زنجیره‌ای گیم استاپ در حال حاضر تخفیف ویژه 75 دلاری را برای آن در نظر گرفته بودند. گفتنی است که نسل اول کنسول نینتندو سویچ تا پیش از این با قیمت 225 دلار آماده عرضه به بازار شده بود که حالا نسل جدید آن با 25 دلار گران‌تر عمر باتری بیشتری را به کاربران ارائه می‌دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420