لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نحوه رجیستر کردن گوشی‌های تعویض شده

نحوه رجیستر کردن گوشی‌های تعویض شده

یکی از مهم‌ترین سوا لاتی که کاربران برای تعویض یا تعمیر گوشی‌های خراب با آن مواجه می‌شوند، نحوه رجیستر شدن گوشی‌ها پس از انجام فرایند تعویض یا تعمیر است.

بسیاری از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش و حتی گارانتی‌های رسمی شرکت‌ها، نظیر شرکت اپل، در صورت احراز خرابی گوشی، اقدام به تعویض دستگاه می‌کنند و یک کالای جدید را به کاربران ارائه می‌دهند. از طرفی، سامانه همتا به عنوان مجری اصلی طرح رجیستری، گوشی‌های همراه را بر اساس شناسه یکتای IMEI شناسایی می‌کند که بدیهی است پس از تعویض دستگاه این شناسه تغییر پیدا می‌کند.

پس از انجام فرایند تعویض گوشی تلفن همراه، بدیهی است که شناسه IMEI دستگاه تغییر پیدا می‌کند و دستگاه جدید دریافتی توسط مشتری در شبکه همراه رجیستر نشده است. خوشبختانه سامانه همتا تمهیدات مناسب برای رجیستر کردن دستگاه‌های تعویض شده را در نظر گرفته است. کاربران پس از تعویض دستگاه توسط شرکت‌های ارائه دهنده خدمات گارانتی، دیگر نیازی به پرداخت هزینه جدید برای رجیستر کردن دستگاه‌ها ندارند و می‌توانند با خارج کردن گوشی قدیمی از سامانه رجیستری، گوشی جدید را به‌جای آن رجیستر کنند.

گفتنی است که این خدمات به تعویض گوشی‌ها توسط شرکت‌های داخلی یا خارجی محدود نیست و کاربران حتی در صورت دریافت خدمات پس از فروش و تعویض دستگاه‌های خود در خارج از کشور می‌توانند از این امکانات استفاده کنند.

آموزش نحوه رجیستر کردن گوشی‌های تعویض شده

روند انجام این کار بسیار آسان است و تنها کافی است با مراجعه به سامانه همتا، IMEI دستگاه جدید را جایگزین شناسه دستگاه قدیمی کنید تا بتوانید از گوشی جدید به‌صورت مستقیم استفاده کنند.

  • 1.وارد سامانه همتا شوید و در آن لاگین کنید (اگر در این سامانه حساب کاربری ندارید، می‌توانید از طریق کد ملی یا شماره تلفنی که به نام شما است، ثبت نام کنید)
  • 2.پنل داخلی همتا را باز کنید

گزینه ثبت گوشی تعمیراتی را از بخش سمت چپ انتخاب کنید

  • 1.گزینه ایجاد را از قسمت بالا بزنید
  • 2.در این بخش، اطلاعات مورد نیاز، شامل شناسه گوشی قدیمی، شناسه گوشی جدید جایگزین، شماره تلفن همراه خود را وارد کنید و در نهایت گزینه ثبت را بزنید

سامانه همتا پس از بررسی‌های لازم، به درخواست شما پاسخ داده و گوشی جدید را به‌جای گوشی قدیمی رجیستر خواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420