لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بررسی جی درایو | هارد اکسترنال برای مک

بررسی جی درایو | هارد اکسترنال برای مک

جی درایو یکی از ابزارهای ذخیره سازی قدرتمند است که با فناوری‌های نوین برای استفاده در کامپیوترهای شخصی ساخته شده است. این محصول یک هارد اکسترنال برای مک بوک و آیمک است که می‌تواند بسیاری از نیازهای اصلی کاربران را برای استفاده از کامپیوترهای تولید شده توسط شرکت اپل برطرف کند.

جی درایو در حقیقت یک هارد اکسترنال برای مک بوک‌ها و آیمک‌ها است که درایو اصلی آن توسط شرکت وسترن دیجیتال تولید شده است. یکی از مزیت‌های این ابزار ذخیره سازی که باعث می‌شود تا استفاده از آن برای کامپیوترهای جدید مک عالی باشد به تولید این محصول به همراه درگاه یو اس بی تایپ سی مربوط می‌شود که اخیراً در تمامی محصولات حرفه‌ای اپل می‌توان آن را مشاهده کرد.

یکی از مهم‌ترین چالش‌های کاربران در استفاده از کامپیوترهای مک مربوط به ذخیره سازی اطلاعات با حجم زیاد در این کامپیوترها می‌شود. اپل در تمامی مک بوک‌های جدید خود از ذخیره سازی اس اس دی استفاده کرده است تا سرعت اجرای نرم افزارهای مختلف را برای استفاده‌های حرفه‌ای و روزمره افزایش دهد. اس اس دی یک قطعه ذخیره سازی گران قیمت است که بیشتر برای اجرای سیستم عامل و اجرای نرم افزارهای مختلف مناسب است؛ با این حال ذخیره سازی طولانی مدت فایل‌ها در این ابزارهای ذخیره سازی به دلیل قیمت گران آن‌ها به هیچ وجه به‌صرفه نیست و به همین خاطر کاربران تمایل دارند تا کامپیوترهای مک با ذخیره سازی محدودتر با ظرفیت 128 یا 256 گیگابایت را خریداری کنند.

از طرف دیگر استفاده از یک هارد اکسترنال برای کامپیوترهای مک می‌تواند یک راهکار بسیار مناسب برای کاربران به‌حساب آید تا دیگر محدودیتی برای ذخیره طولانی مدت فایل‌ها با حجم بسیار بالا نداشته باشند. درایو 720 دور بر ثانیه این هارد اکسترنال باعث شده تا سرعت انتقال داده این ابزار تا 23 درصد نسبت به هاردهای اکسترنال عادی بیشتری باشد.

هارد اکسترنال جی درایو برای مک، شامل یک درایو 2.5 اینچی تولید شده توسط وسترن دیجیتال است که به لطف درگاه یو اس بی تایپ سی متصل شده در آن می‌تواند اطلاعات و فایل‌ها را تا سرعت 10 گیگابایت بر ثانیه در کامپیوترهای مختلف انتقال دهد.

تعبیه درگاه یو اس بی تایپ سی به کاربران کامپیوترهای مک این امکان را می‌دهد تا به‌راحتی و از طریق یک کابل تبدیل این هارد اکسترنال را به کامپیوترهای خود انتقال دهند. البته لازم به یاد آوری است که تعبیه این پورت در جی درایو باعث ایجاد محدودیت برای استفاده از این محصول در کامپیوترهای دیگر مبتنی بر درگاه USB-A نمی‌شود.

این محصول از همین حالا در فروشگاه اینترنتی اپل اِن آی سی برای کاربران کامپیوترهای مک بوک و آیمک آماده عرضه و فروش است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420