لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سازمان هوایی آمریکا ورود مک بوک پرو 2015 به پروازها را ممنوع کرد

سازمان هوایی آمریکا ورود مک بوک پرو 2015 به پروازها را ممنوع کرد

 سازمان هوایی فدرال آمریکا به تازگی اعلام کرده که ورود برخی از مدل‌های مک بوک پرو 2015 را به داخل هواپیماها ممنوع کرده است و مسافرین امکان همراه داشتن این کامپیوترها را به صورت هوایی نخواهند داشت.

بر اساس جدیدترین گزارش خبرگزاری بلومبرگ، سازمان هوایی فدرال آمریکا اعلام کرده که تمامی مک بوک پروهای 2015 که شرکت اپل برای تعویض باتری آن‌ها به کاربران فراخوان داده است، دیگر امکان ورود به پروازها را ندارند و کاربران باید این محصولات را در بخش بار و خارج از بخش مسافری قرار دهند و با خود به مقصد ببرند.

یکی از سخنگویان این سازمان دولتی در مصاحبه‌ای جداگانه با وب سایت The Verge ضمن تائید این مسئله اعلام کرد که قانون جدید به تمامی شرکت‌های هواپیمایی‌هایی که در آسمان آمریکا تردد دارند ابلاغ شده است و آن‌ها باید از این دستور تبعیت کنند. وی همچنین اعلام کرده که این مسئله صرفاً محدود به مک بوک پرو 2015 نمی‌شود و تمامی دستگاه‌های مبتنی بر باتری‌های لیتیومی که احتمال آتش گرفتن و انفجار دارند، محدودیت مشخصی برای قرار گرفته و حمل از طریق هواپیماها دارند.

این سازمان اعلام کرده که از خرابی باتری لیتیومی برخی از مک بوک پروهای عرضه شده در سال 2015 آگاه است و به همین دلیل هشدار امنیتی مربوط به آن را به تمامی هواپیمایی‌ها ارائه کرده است. گفتنی است که سازمان هوایی آمریکا تا پیش از این نیز قوانین مشابهی را برای دستگاه‌های دیگر در نظر گرفته بود که یکی از مهم‌ترین و خبرسازترین آن‌ها مربوط به گلکسی نوت 7 سامسونگ بود که مسافرین به هیچ وجه امکان حمل و نقل این تلفن هوشمند از طریق هواپیماها را نداشتند.

شرکت اپل به تازگی برای تعویض باتری برخی از مدل‌های مک بوک پرو 2015 به دلیل خرابی و اختلال در روند کاربری و احتمال انفجار یا آتش سوزی فراخوان داده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373