لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تنها یک ماه تا زمان معرفی آیفون 11 و آیفون 11 پرو باقی مانده است

تنها یک ماه تا زمان معرفی آیفون 11 و آیفون 11 پرو باقی مانده است

 شرکت اپل هر ساله در جریان کنفرانس پاییزی خود که در ماه سپتامبر برگزار می‌کند، از سری جدید تلفن‌های هوشمند و برخی دیگر از محصولات فیزیکی دیگر رونمایی می‌کند که حالا این شرکت تا یک ماه دیگر کنفرانس امسال را برای معرفی آنچه امروزه با عنوان آیفون 11 و آیفون 11 مکس شناخته می‌شود را برگزار کند.

برخی از شایعات منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی مختلف حاکی از آن است که اپل تصمیم دارد تا این کنفرانس را در روز دهم سپتامبر آماده برگزاری کند. این در حالی است که شرکت اپل در طول دو سال گذشته کنفرانس پاییزی خود را در روز 12 سپتامبر، معادل بیست و یکم شهریور برگزار کرده است. اپل همواره تلاش می‌کند تا سومین کنفرانس سالانه خود را در روزی غیر از یازدهم سپتامبر برگزار کند تا زمان معرفی آیفون‌های جدید با واقع تاریخی منفی این روز تداخل پیدا نکند.

بر این اساس پیش بینی‌ها حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا کنفرانس جدید خود را در روز دهم سپتامبر 2019، معادل نوزدهم سپتامبر شهریور 1398 برگزار کند. این شایعه توسط صفحه اینستاگرام The Apple Hub منتشر شده است که به احتمال زیاد نیز با واقعیت تطابق دارد.

اپل به احتمال زیاد در جریان این کنفرانس از آیفون 11 و آیفون 11 پرو یا مکس رونمایی می‌کند که مجهز به دوربین سه لنز در یک قالب ویژه مربعی شکل است. با این حال این اطلاعات به صورت دقیق توسط هیچ منبع خبری قابل اعتماد دیگری تائید نشده است و هنوز معلوم نیست که تاریخ دقیق برگزاری این رویداد و محصولات معرفی شده در جریان آن چه خواهند بود.

با این حال آنچه می‌توان مطمئن بود این است که شرکت اپل حداکثر تا یک ماه دیگر کنفرانس سوم سال 2019 خود را برای معرفی محصولات سخت افزاری جدید برگزار می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420