لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

داشبورد آنالیتیک اپل موزیک در اختیار عموم کاربران قرار گرفت

داشبورد آنالیتیک اپل موزیک در اختیار عموم کاربران قرار گرفت

شرکت اپل به تازگی تصمیم گرفته تا داشبورد آنالیتیک اپل موزیک را در اختیار تمامی کاربران قرار دهد تا از آن طریق کاربران بتوانند به صورت هوشمندانه آمار گوش کردن به موسیقی‌های هر یک از هنرمندان خود را مشاهده و مورد بررسی قرار دهند.

در اواخر سال 2017 میلادی شرکت اپل برای اولین بار از داشبورد آنالیتیک اپل موزیک رونمایی کرده بود که از آن طریق هنرمندان می‌توانستند میزان گوش کردن هر یک از موسیقی‌های خود را به صورت مستقیم مشاهده کنند. این پنل تا پیش از این تنها برای کاربران عادی ارائه نشده بود و تنها محدود به هنرمندان بود تا از آن طریق میزان محبوبیت هر یک از آهنگ‌های خود را در میان کاربران مشاهده کنند.

بر این اساس شرکت اپل از اواسط سال 2018 ابزارهایی را برای ارائه این قابلیت به کاربران عمومی مورد بررسی قرار داده بود. این قابلیت که با عنوان آنالیتیک اپل موزیک شناخته می‌شود، از اواسط سال 2018 میلادی به صورت بتا به کاربران عادی ارائه شده بود و حالا قرار است به صورت عمومی به تمامی کاربران آماده عرضه شود. کاربران از این پس و مشخصاً پس از نصب مک او اس کاتالینا و آی او اس 13 می‌توانند به آمار تحلیلی اطلاعات مربوط به میزان موسیقی‌های در حال پخش توسط هنرمندان مختلف را مشاهده و بررسی کنند.

این قابلیت به کاربران و عموم تحلیلگران این امکان را می‌دهد که از طریق روش‌های مختلف بتوانند تمامی اطلاعات مربوط به سطح محبوبیت هر یک از آهنگ‌های در حال پخش را از طریق پلتفرم‌های مختلف مورد بررسی قرار دهند و از آن طریق اطلاعات دقیقی در مورد روند گوش کردن به موسیقی‌های مختلف را مشاهده کنند.

این قابلیت در آینده نزدیک آمار تمامی موسیقی‌های پخش شده کاربران از 18 تا 25 سال به بعد را به کاربران نشان می‌دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420