لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عرضه آیفون خاص برای متخصصین امنیتی تائید شد

عرضه آیفون خاص برای متخصصین امنیتی تائید شد

 نزدیک به ده روز پیش بود که شایعاتی مربوط به تلاش اپل برای عرضه آیفون خاص برای متخصصین امنیتی منتشر شده بود و حالا گزارش‌های اخیر این مسئله را تائید کرده‌اند.

تا پیش از این برخی از تحلیلگران اقتصادی اعلام کرده بودند که شرکت اپل تلاش دارد تا آیفون جیلبریک شده را به کاربران ارائه دهد تا از آن طریق متخصصین امنیتی بتوانند به قابلیت‌های مهم‌تری دسترسی داشته باشند. این شایعات گفته بودند که اپل به احتمال زیاد این آیفون‌ها را در جریان کنفرانس بلک هت 2019 رونمایی می‌کند و پس از آن به متخصصین امنیتی ویژه که هویت خود را به صورت قانونی برای اپل احراز کرده‌اند ارائه خواهد داد.

در این میان، طی کنفرانس بلک هت 2019 اپل این مسئله را تائید کرده و اعلام کرده که از این پس نسخه‌ای از آیفون خاص را به کاربران حرفه‌ای و متخصصین امنیتی ارائه می‌دهد که قابلیت‌های نرم افزاری آن نسبت به نسخه‌های پیشین بیشتر شده است. کاربران با استفاده از این قابلیت‌های بیشتر می‌توانند به صورت آزادانه‌تر از سیستم عامل آی او اس در حال اجرا در آیفون‌ها را مورد تست قرار دهند و از آن طریق حفره‌های امنیتی احتمالی این دستگاه‌ها را به صورت سریع‌تر پیدا کنند.

اپل همچنین سطح جوایز ارائه شده برای پیدا کردن حفره‌های امنیتی و آسیب‌پذیری‌های احتمالی در مک او اس و آی او اس را افزایش داده است تا از آن طریق امنیت دستگاه‌های خود را به صورت ویژه و منحصر به فردتر تضمین کند. شرکت اپل در تلاش است تا با ارائه این محصولات سطح امنیتی محصولات نرم افزاری و سخت افزاری خود را نسبت به کالاهای مشابه در بازار جهانی افزایش دهد و آیفون، آیپد و سری کامپیوترهای مک را به عنوان ایمن‌ترین دستگاه‌های کامپیوتری و هوشمند جهان معرفی کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420