لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گوگل، مایکروسافت و اپل پیام‌های هشدار مسیر قطار را نادیده می‌گیرند

گوگل، مایکروسافت و اپل پیام‌های هشدار مسیر قطار را نادیده می‌گیرند

 گزارش یکی از خبرگزاری‌های آمریکایی نشان دهنده آن است که سه شرکت گوگل، مایکروسافت و اپل در توسعه اپلیکیشن‌های مسیریابی و نقشه خود، اطلاعات مربوط به مسیر تردد قطارها در میان جاده‌ها و خیابان‌ها را نادیده گرفته‌اند.

وب سایت خبرگزاری Politico اعلام کرده که تمامی شرکت‌ها بر اساس قانون فدرال تصویب شده در سال 2016 باید در توسعه اپلیکیشن‌های مسیریابی و نقشه خود مکان‌های پرخطر در جاده‌ها و خیابان‌ها، نظیر مسیر تردد متقاطع قطارها را به کاربران نشان دهند تا سطح تصادف‌ها در سفرهای شهری و بین شهری کاهش پیدا کند.

این در حالی است که اپلیکیشن‌های نقشه یابی گوگل، بینگ و اپل مپس هیچ اطلاعاتی را به کاربران در این زمینه ارائه نداده‌اند. همین مسئله دلیلی برای شکایت و ثبت پرونده‌های قانونی علیه این شرکت‌ها کرده‌اند. بر این اساس شرکت‌های ارائه دهنده سرویس‌های مبتنی بر جی پی اس باید تمامی اطلاعات مشابه در زمینه مشابه را به کاربران ارائه دهند.

این شاکیان همچنین به چندین تصادف ناشی از عدم اطلاع رسانی در این زمینه اشاره کرده‌اند و اعلام کرده‌اند که ادامه فعالیت اپلیکیشن‌های نقشه یابی مایکروسافت، گوگل و اپل در این زمینه احتمال تصادف‌های ناشی از این مسئله را افزایش می‌دهد.

علاوه بر این، شرکت گوگل تا پیش از این برخی از اطلاعات مربوط به حرکت قطارها و مسیرهای پر مخاطره را به کاربران اعلام می‌کرد، با این حال شکات پرونده اخیر بر این ادعا هستند که این اطلاعات منتشر شده از طرف گوگل مپس کامل نیستند و همین مسئله باعث شده تا بسیاری از کاربران در حین رانندگی با اشتباه‌های زیادی مواجه شوند.

با توجه به پرونده قانونی اخیر در صورت شکست اپل در دادگاه، اپل مپس باید اطلاعات امنیتی بیشتری را به کاربران اپل مپس ارائه دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420