لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نام آیفون 6.5 اینچی امسال احتمالا آیفون 11 پرو خواهد بود

نام آیفون 6.5 اینچی امسال احتمالا آیفون 11 پرو خواهد بود

 یکی از شایعات منتشر شده اخیر در مورد تلفن‌های هوشمند اپل در سال جاری میلادی به نحوه نام گذاری گوشی 6.5 اینچی این کمپانی با عنوان آیفون 11 پرو است.

تنها چند هفته تا زمان برگزاری کنفرانس سپتامبر سال جاری میلادی شرکت اپل باقی مانده است و حالا یک منبع خبری ناشناس در شبکه اجتماعی توییتر خبر از نام گذاری بزرگ‌ترین آیفون امسال با عنوان آیفون 11 پرو داده است. حساب توییتری CoinX که معروفیت زیادی درزمینهٔ انتشار شایعات مربوط به محصولات الکترونیکی و به‌خصوص فعالیت‌های شرکت اپل ندارد به تازگی اعلام کرده که شرکت اپل تصمیم دارد تا نام آیفون جدید خود را آیفون 11 پرو بگذارد.

این شایعات تا پیش از این و مشخصاً پیش از برگزاری کنفرانس دوازدهم سپتامبر سال 2017 میلادی نیز منتشر شده بودند که بر این ادعا بودند که اپل آنچه امروز با عنوان آیفون X 2017 شناخته می‌شود را با نام آیفون پرو به دنیا معرفی و آماده عرضه به بازار جهانی می‌کند.

اپل در سال 2017 به مناسبت فرا رسیدن دهمین سال معرفی تلفن‌های هوشمند آیفون پرچم‌دار خود را با عنوان آیفون X معرفی کرد که پسوند X نشانگر عدد رمی 10 بود و در بازار بسیاری از کشورها با نام آیفون ایکس یا آیفون 10 شناخته شد. اپل سال گذشته نیز همانند رسم همیشگی خود تنها پسوند S را به نام تلفن‌های هوشمند خود اضافه کرد و آیفون XS را به بازار جهانی معرفی کرد. از طرف دیگر نسخه بزرگ این تلفن هوشمند که با سایز 6.5 اینچ تولید شده بود، به جای پسوند Plus که تا پیش از این برای تلفن‌های هوشمند 5.5 اینچ این شرکت مورد استفاده قرار می‌گرفت، از پسوند Max استفاده کرد و بزرگ‌ترین تلفن هوشمند سال 2018 میلادی خود را با عنوان آیفون XS Max رونمایی کرد.

در این میان شایعه‌ای نه چندان قابل اعتمادی که روز گذشته منتشر شده با تکیه بر ادعاهای دو سال پیش اعلام کرده که بزرگ‌ترین آیفون امسال به جای آیفون XI Max یا آیفون 11 مکس با عنوان آیفون 11 پرو یا آیفون XI پرو شناخته خواهد شد. با این وجود هنوز نمی‌توان به‌صورت قطعی در مورد صحت این شایعه اظهار نظر کرد و باید تا زمان برگزاری کنفرانس سپتامبر سال جاری میلادی منتظر باقی ماند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420