لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیپد پرو نسل 4 احتمالاً با دوربین سه‌گانه تولید می‌شود

آیپد پرو نسل 4 احتمالاً با دوربین سه‌گانه تولید می‌شود

گزارش‌های منتشر شده از منابع خبری آگاه از شرکت‌های عضو زنجیره تأمین شرکت اپل حاکی از آن است که آیپد پرو نسل 4 مجهز به دوربین سه‌گانه می‌شود.

گزارش جدید وب سایت اپل اینسایدر به نقل از وب سایت خبری ژاپنی Mac Otakara حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا تغییرات ویژه‌ای در سری‌های جدید تبلت‌های خود ایجاد کند. بر این اساس آیپد نسل 7 قرار دارای دوربین دوگانه و آیپد پرو نسل 4 با دوربین سه‌گانه و همانند آیفون 1 آماده عرضه به بازار شود.

تا پیش از این شایعات زیادی در مورد تلاش اپل برای تولید و عرضه آیپد نسل 7 با اندازه نمایشگر 10و2 اینچ منتشر شده بود و حالا گزارش‌های منتشر شده از این وب سایت ژاپنی بر این ادعا هستند که این محصول جدید از شرکت اپل با دوربین دو لنزه و همانند آیفون X و XS آماده عرضه به بازار می‌شود.

علاوه بر این، Mac Otakara بر این ادعا است که شرکت اپل در نیمه دوم سال 2019 میلادی تصمیم دارد تا از آیپد پرو نسل 4 را با همان طراحی مشابه با آیفون 11 آماده عرضه به بازار کند. این آیپد به احتمال زیاد دارای دوربین سه‌گانه به همراه چیدمان مثلثی در قالب یک مربع که پشت دستگاه قرار گرفته آماده طراحی و عرضه به بازار می‌شود.

اپل تصمیم دارد تا با اعمال این تغییرات در دوربین آیپد پرو نسل 4 و آیپد 10.2 اینچی نسل 7 امکانات بهتری را به کاربران آماده عرضه کند.

این وب سایت خبری همچنین ادعا کرده که اپل همانند سال‌های گذشته تصمیم دارد تا از پنل‌های ال سی دی در توسعه و عرضه آیپدهای جدید استفاده کند. بر این اساس در سال جاری میلادی نباید انتظار عرضه آیپد مجهز به نمایشگر اولد داشت. 

آیپد پرو نسل 4 رسما معرفی شد

خبر تکمیلی: شرکت اپل در مارس 2020 طبق آنچه پیش بینی میشد، رسما از آیپد پرو نسل  4 رونمایی کرد. 

این محصول دارای دوربین دارای دو لنز بوده و برخلاف شایعات مطرح شده فوق تنها دارای دو لنز واید و التراواید است که در مجموع با رزولوشن 12 و 10 مگاپیکسل آماده تولید شده است. شما میتوانید این محصول را در اپل اِن آی سی خریداری کنید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420