لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

حفره امنیتی جدید در استیم کاربران کامپیوترهای ویندوزی را تهدید می‌کند

حفره امنیتی جدید در استیم کاربران کامپیوترهای ویندوزی را تهدید می‌کند

 بررسی‌های اخیر انجام شده توسط موسسه‌های امنیتی حاکی از آن است که یک حفره امنیتی در سرویس اجرای بازی استیم نزدیک به 72 میلیون کاربر را تهدید می‌کند.

یک آسیب پذیری روز صفر که اخیراً در این سرویس اجرای بازی پیدا شده که باعث می‌شود تا هکرها و افراد ناشناس بتوانند در حین اجرای اپلیکیشن استیم به اطلاعات شخصی کاربران دسترسی پیدا کنند و حتی امکان نصب بد افزارها و ویروس‌ها را در کامپیوترهای کاربران داشته باشند.

Vasily Kravets کاشف این آسیب پذیری اخیر است که نزدیک به 45 روز پیش خبر انتشار این حفره امنیتی را در حساب توییترش منتشر کرده بود. با این حال موسسه‌های امنیتی و توسعه دهندگان سرویس استیم در شرکت Valve به تازگی حضور این حفره امنیتی را تائید کرده‌اند که باعث ایجاد خطرها و تهدیدهای بسیاری برای کاربران خواهد شد.

هکرها با استفاده از این حفره امنیتی که اطلاعات دقیق آن به دلیل حفظ حریم شخصی کاربران و عدم تشویق هکرها به دسترسی به آن‌ها از طریق مراجع عمومی منتشر نشده، می‌توانند به تمامی اطلاعات و فعالیت‌های کامپیوترهای مبتنی بر سیستم عامل ویندوز 10 دسترسی پیدا کنند و هر نرم افزاری را روی آن‌ها نصب کنند و حتی امکان اجرای بدافزارهای مختلف را روی کامپیوترهای شخصی کاربران داشته باشند.

این حفره امنیتی در حالی ایجاد شده است که استیم نزدیک به 72 میلیون نفر کاربر در سراسر جهان دارد که از سیستم عامل ویندوز 10 برای اجرای بازی‌های مختلف استفاده می‌کنند. این مسئله می‌تواند در آینده باعث دردسرهای بسیاری برای کاربران سراسر جهان شود، با این حال متخصصین امنیتی شرکت Valve از همین حالا برای رفع مشکلات یاد شده در این سرویس نرم افزاری دست به کار شده‌اند تا مشکلات یاد شده را برطرف کنند و امنیت کاربران خود را برای بار دیگر تضمین کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420