لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سامسونگ پس از معرفی گلکسی نوت 10 تبلیغ تمسخر آیفون را حذف کرد

سامسونگ پس از معرفی گلکسی نوت 10  تبلیغ تمسخر آیفون را حذف کرد

 شرکت سامسونگ به تازگی از گلکسی نوت 10 رونمایی کرده است و حالا یکی از تبلیغات تمسخر آمیز خود در مورد آیفون‌ها را به خاطر تغییرات تلفن هوشمند جدید خود حذف کرده است.

گلکسی نوت 10 بدون درگاه جک 3.5 میلی متری خروجی صدا تولید و عرضه شده است و حالا کمپانی کره‌ای اقدام به حذف تبلیغ تمسخر آمیز آیفون‌ها به خاطر عدم وجود این درگاه کرده است. تا پیش از این و مشخصاً نزدیک به دو سال پیش سامسونگ یک تبلیغ ویدیویی را منتشر کرده بود که طی آن این شرکت حذف جک 3.5 میلی متری را از آیفون 7 مورد تمسخر قرار داده بود و نشان داده بود که کاربران آیفون برای شارژ و اتصال هم‌زمان هدفون به دستگاه با چه مشکلاتی مواجه هستند. اما حالا سامسونگ پس از استفاده از طراحی مشابه اپل در پرچم‌دار جدید خود با عنوان گلکسی نوت 10 این ویدیو را از حساب کاربری خود حذف کرده است.

بر اساس گزارش جدید وب سایت بیزینس اینسایدر، شرکت سامسونگ پس از معرفی گلکسی نوت 10 اقدام به حذف تبلیغات مخرب خود در مورد حذف جک 3.5 میلی متری علیه اپل کرده است. این ویدیوها دیگر از طریق کانال رسمی سامسونگ در یوتیوب در دسترس نیستند و کاربران امکان مشاهده این تبلیغات را ندارند. سامسونگ این تبلیغات را در نوامبر سال 2017 میلادی منتشر کرده بود که در آن زمان آیفون X و گلکسی نوت 8 آماده معرفی و عرضه شده بودند. سامسونگ در این تبلیغات نشان داده بود که آیفون‌های جدید اپل همواره برای استفاده مداوم نیازمند اتصال دانگل‌های مختلف خواهند بود؛ این در حالی است که محصول جدید این شرکت کره‌ای نیز با همان تغییرات قبلی آماده عرضه شده است و سامسونگ رسماً به عمر جک 3.5 میلی متری در پرچم‌دار جدید خود پایان داده است.

اپل از سال 2016 با تکیه بر این استدلال که هیچدرگاه آنالوگی نباید در یک دستگاه دیجیتالی مورد استفاده قرار گیرد، اقدام به توقف فرایند تعبیه جک 3.5 میلی متری از آیفون‌های 7 به بعد کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373