لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل در مورد حق تعمیر دستگاه‌های خود توضیح داد

اپل در مورد حق تعمیر دستگاه‌های خود توضیح داد

 وکلای شرکت اپل در دادگاه عالی آمریکا در مورد حق تعمیر دستگاه‌های مختلف این شرکت توسط تعمیرکاران متفرقه توضیح داده‌اند.

این وکلا در بیانیه خود اعلام کرده‌اند که اپل در تلاش است تا با محدود کردن حق تعمیر دستگاه‌های مختلف خود تلاش دارد تا امنیت آن‌ها را به‌طور کامل حفظ کند و در برابر مشکلات ایجاد شده ناشی از تعمیرات اشتباه جلوگیری کند.

بر اساس گزارش وب سایت Axios شرکت اپل اعلام کرده که با اعمال محدودیت‌ها به دنبال انحصارگرایی و ارائه خدمات اختصاصی به کاربران نیست و به جای آن تلاش دارد تا بهترین تجربه کاربری را به افرادی که از دستگاه‌های مختلف استفاده می‌کنند، ارائه دهند.

این در حالی است که بسیاری از کاربران محصولات اپل بر این ادعا هستند که اپل با اعمال محدودیت‌هایی نظیر تعبیه تراشه T2 در سری جدید مک بوک‌ها تلاش دارد تا فرایند تعمیر و بهبود روند کاربری محصولات خود را به صورت انحصاری ارائه دهد و امکان دسترسی به تعمیر و عیب یابی دستگاه‌های مختلف را به کاربران و تعمیر کاران مختلف ارائه ندهد.

فعالیت‌های اخیر اپل در زمینه محدود کردن تعمیر کاران مختلف باعث شده تا بسیاری از کاربران و تعمیر کاران از این شرکت شکایت‌های مختلفی را به ثبت برسانند که اپل در کشورهای مختلف باید پاسخگوی شکایت آن‌ها باشد. در این میان، بیست ایالت امریکا به تازگی قانونی را به تصویب رسانده‌اند که طی آن کاربران باید حق تعمیر و اعمال تغییر در محصولات خود را داشته باشند که این مسئله با فعالیت‌های اخیر اپل در زمینه محدود سازی کاربران تناقض دارد. بر این اساس، اپل در حال حاضر درگیر پاسخگویی به اعمال چنین محدودیت‌هایی در محصولات خود بوده و باید به این خاطر در دادگاه پاسخگو باشد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420