لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل سطح جوایز پیدا کردن مشکلات امنیتی در سرویس‌های خود را افزایش داد

اپل سطح جوایز پیدا کردن مشکلات امنیتی در سرویس‌های خود را افزایش داد

 شرکت اپل در جریان کنفرانس بلک هت که در شب پنجشنبه هفته گذشته برگزار شد، اعلام کرد که سطح جوایز مربوط به پیدا کردن باگ‌ها و مشکلات امنیتی در تمامی سرویس‌های خود را افزایش داده است.

Ivan Krstić سخنگوی شرکت اپل در کنفرانس بلک هت روز پنجشنبه، اعلام کرده که اپل از این پس بابت پیدا کردن باگ‌ها و مشکلات امنیتی در مک او اس، واچ او اس، تی وی او اس و سرویس آیکلاود نیز جایزه قابل توجهی را پرداخت می‌کند. این در حالی است که شرکت اپل تا پیش از این تنها برای پیدا کردن باگ‌های امنیتی موجود در سیستم عامل آی او اس اقدام به پرداخت هزینه می‌کرد که حالا سطح ارائه این جوایز به هکرها از طرف اپل افزایش پیدا کرده است.

اپل تصمیم دارد تا با ارائه امکانات بهتر و جوایز ارزنده‌تر، علاوه بر تشویق هکرها به فعالیت‌های قانونی، سطح امنیت سرویس‌های دیجیتالی و آنلاین خود را نیز ازایش دهد. بر این اساس افرادی که بتوانند یک باگ یا مشکل مشخص را در سرویس‌های دیجیتالی شرکت اپل پیدا کنند جوایز قابل توجهی دریافت خواهد کرد.

این جوایز شامل پرداخت 100 هزار دلار به خاطر پیدا کردن باگ امنیتی در زمینه دسترسی به اطلاعات آیکلاود از طریق سرورهای اپل و حمله سایبری از طریق دسترسی فیزیکی پرداخت می‌کند. بالاترین سطح جایزه‌ای که اپل برای هکرها در نظر گرفته است شامل یک میلیون دلار برای پیدا کردن باگ امنیتی در زمینه نفوذ به کدهای کرنل و هسته سیستم عامل بدون نیاز به احراز هویت کاربران در سیستم عامل‌های مختلف می‌شود.

پرداخت هزینه‌ها شامل صد هزار دلار، صد و پنجاه هزار دلار، دویست و پنجاه هزار دلار، پانصد هزار دلار و یک میلیون دلار برای پیدا کردن مشکلات فنی متعدد در سیستم عامل‌های مختلف این شرکت می‌شوند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420