لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل واچ ممکن است در آینده زوال عقل را تشخیص دهد

اپل واچ ممکن است در آینده زوال عقل را تشخیص دهد

 شرکت اپل در حال همکاری با یک سازمان دارویی و پزشکی است تا بتواند امکان تشخیص زودهنگام بیماری دمانس یا زوال عقل را از طریق اپل واچ در کاربران تشخیص دهد.

اپل در حال حاضر با شرکت نوپای Eli Lilly در این زمینه رایزنی کرده است و در آینده تصمیم دارد تا ابزارهایی برای تشخیص زودهنگام زوال عقل را به کاربران ساعت‌های هوشمند خود ارائه دهد. بر اساس گزارش جدید خبرگزاری CNBC اپل در سند همکاری خود با این استارت آپ تصمیم به توسعه معیارهایی برای تشخیص جریان فعالیت‌های مغزی به صورت لحظه‌ای است و از طریق تعبیه چندین سنسور جدید در ساعت‌های هوشمند اپل واچ است.

سنسورهای تعبیه شده در نسل بعدی اپل واچ قرار است اطلاعاتی را جمع آوری کنند که می‌تواند به صورت هم زمان رفتار روان شناختی و مغزی کاربران را تشخیص دهد.

بر اساس چکیده منتشر شده از مقاله‌ای که اپل در این زمینه منتشر کرده، طی همکاری جدید این شرکت، فعالیت‌های مغزی 31 نفر داوطلب را در طول 12 هفته مورد بررسی قرار داده که در مجموع 16 ترابایت داده جمع آوری شده است. اپل تصمیم دارد تا با کاوش این 16 ترابایت اطلاعات، روشی را برای تشخیص روند ایجاد بیماری زوال عقل و دمانس را از طریق سنسورهای تعبیه شده روی مچ دست داوطلبان ارائه دهد و از آن طریق امکاناتی را در نسل‌های جدی اپل واچ آماده عرضه کند.

اپل همواره تلاش داشته تا از طریق قابلیت‌های جدید برای ردیابی اطلاعات مربوط به‌سلامتی، اپل واچ را به‌عنوان یک ابزار کارآمد و مناسب برای استفاده عمومی در زمینه بهبود سلامت و بهداشت به بازار معرفی کند. بر این اساس اپل در تولید اپل واچ سری 5 یا سری 6 تصمیم به ارائه قابلیت‌های سلامتی بیشتر برای تشخیص بیماری‌های روان‌شناختی و موارد دیگر دارد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420