لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل برای جمع‌آوری اطلاعات کاربران از طریق سیری به دادگاه می‌رود

اپل برای جمع‌آوری اطلاعات کاربران از طریق سیری به دادگاه می‌رود

 هفته گذشته بود که اطلاعات مربوط به فعالیت اپل در زمینه جمع‌آوری اطلاعات بسیار شخصی کاربران از طریق دستیار صوتی سیری مشخص شده بود و حالا گزارش‌ها حاکی از آن است که اپل با یک پرونده قانونی شکایت در این زمینه مواجه شده است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده از طرف خبرگزاری CNBC شرکت اپل باید برای توضیح و دفاع خود به خاطر جمع‌آوری اطلاعات شخصی کاربران با همکاری برخی از پیمانکاران در دادگاه حاضر شود.

هفته گذشته اطلاعات منتشر شده در خبرگزاری The Information حاکی از آن بود که شرکت اپل با همکاری برخی از پیمانکاران اقدام به جمع‌آوری اطلاعات صوتی کاربران می‌کند. این اطلاعات شامل مواردی نظیر صحت‌های کاری، قراردادها، محصولات خریداری شده و حتی صحبت‌های بسیار خصوصی افراد و زوج‌ها می‌شوند که باعث ابراز نارضایتی بسیاری از افراد شده است.

اپل پس از فاش شدن این مسئله به کاربران اعلام کرد که این فرایند به منظور بهبود روند کاربری سیری انجام شده بود و این شرکت تلاشی برای نفوذ به حریم خصوصی کاربران نکرده است. با این حال شرکت اپل به محض فاش شدن این مسئله اعلام کرده که دیگر اقدام به جمع‌آوری این اطلاعات نمی‌کند و این فرایند به طور کامل متوقف خواهد شد.

با وجود این مسئله بسیاری از مراجع قانونی اعلام کرده‌اند که شرکت اپل با انجام این کار حریم خصوصی کاربران را نقض کرده است و به همین دلیل این شرکت تحت پیگرد قانونی برای بررسی این موضوع قرار گرفته است. با وجود این مسئله اپل به خاطر فروش و عرضه دستگاه‌های مبتنی بر دستیار دیجیتالی سیری با مشکلات قانونی قابل توجهی مواجه شده است که این مسئله ممکن است در آینده در روند کاربری دستگاه‌های خود و دستیار هوشمند سیری تغییرات ویژه‌ای را اعمال خواهد کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420