لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تعداد دنبال کنندگان نینجا در طول 5 روز به 1 میلیون نفر در سرویس میکسر رسید

تعداد دنبال کنندگان نینجا در طول 5 روز به 1 میلیون نفر در سرویس میکسر رسید

 هفته پیش بود که نینجا به عنوان یکی از استریمرهای مهم در شبکه اجتماعی توییچ اعلام کرده که دیگر تصمیمی برای استریم محتوای بازی‌های خود در توییچ نداشته و تصمیم دارد تا به سرویس پخش و استریم بازی‌های مایکروسافت با عنوان میکسر مهاجرت کند.

در این میان این استریمر در طول 5 روز پس از آغاز فرایند مهاجرت خود به میکسر توانسته یک میلیون دنبال کننده را برای خود جمع کند. هفته گذشته مایکروسافت طی رایزنی‌های خود توانست نینجا را به عنوان یکی از افراد تأثیرگذار برای مهاجرت از توییچ به میکسر متقاعد کند. هدف اصلی مایکروسافت برای این همکاری و پرداخت هزینه مهاجرت نینجا به میکسر، افزایش تعداد کاربران این شبکه اجتماعی بوده است که حالا بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که مایکروسافت به هدف خود رسیده است.

مایکروسافت توانسته در طول کمتر از یک هفته یک میلیون کاربر را به استفاده از سرویس میکسر و مهاجرت از توییچ برای استفاده از سرویس آنلاین اختصاصی خود متقاعد کند. بر این اساس، مشخص شده است که مایکروسافت تصمیمی کاملاً جدی در زمینه افزایش تعداد کاربران میکسر دارد و تلاش دارد تا این سرویس را به عنوان بهترین جایگزین برای سرویس میکسر معرفی کند.

علاوه بر این، مایکروسافت تلاش دارد تا با ارائه قابلیت‌های ویژه و بهبود یافته به کاربران میکسر، یک اکوسیستم و رابط کاربری یکپارچه را به کاربران کنسول‌های اختصاصی خود، یعنی اکس باکس ارائه دهد. بر اساس بررسی‌های انجام شده، کاربران توییچ در حال حاضر 72 درصد زمان بیشتری را در این سرویس برای تماشای بازی‌های در حال استریم نسبت به دیگر سرویس‌های مهم نظیر میکسر صرف می‌کنند و به همین دلیل شرکت مایکروسافت در تلاش است تا با توسعه و عرضه یک سرویس جداگانه رقابتی کاملاً جدی را با این سرویس آغاز کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373