لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل واچ سری 3 یا سری 4؟ کدام یک برای خرید مناسب هستند؟ :: قسمت سوم

اپل واچ سری 3 یا سری 4؟ کدام یک برای خرید مناسب هستند؟ :: قسمت سوم

در قسمتهای اول و دوم این مجموعه اطلاعاتی در مورد تغییراتی که اپل در دو سری ساعت‌های هوشمند خود ارائه دادیم و اندازه بزرگ و عدم پشتیبانی قابلیت ECG در اپل واچ سری 4 برای کاربران ایرانی را مورد بررسی قرار دادیم. اما حالا تصمیم داریم تا دو مزیت اصلی برای خرید اپل واچ سری 3 نسبت به اپل واچ سری 4 را اعلام کنید و در نهایت ببینیم که کدام یک از این ساعت‌های هوشمند برای افراد مناسب‌تر هستند.

 

پشتیبانی نرم افزاری طولانی مدت


یکی از مزیت‌های خرید اپل واچ نسبت به تمامی ساعت‌های هوشمند دیگر، پشتیبانی نرم افزاری طولانی است. اپل از سال 2014 همچنان پشتیبانی نرم افزاری خود را برای اپل واچ‌ها قطع نکرده است و تمامی این ساعت‌های هوشمند امکان دریافت آپدیت‌های جدید را دارند. بر این اساس خرید اپل واچ سری 3 لزوماً به معنای توقف پشتیبانی نرم افزاری و عدم امکان آپدیت به نسخه‌های جدید سیستم عامل واچ او اس در آینده نیست. اپل قطعاً برای مدت زمانی طولانی پشتیبانی نرم افزاری خود را برای کاربران ارائه می‌دهد.

 

محدود بودن قابلیت‌های اپل واچ سری 4 به نمایشگر بزرگ‌تر


 

با توجه به مواردی که در قسمت دوم این مجموعه مطالب گفته شد، اپل واچ سری 4 از لحاظ کاربردی تفاوت آن‌چنانی با اپل واچ سری 3 ندارد. در حقیقت اپل واچ سری 4 تنها یک مزیت بیشتر نسبت به اپل واچ سری 3 برای ایرانیان دارد و آن هم بزرگ‌تر بودن اندازه نمایشگر آن تا 2 میلی متر است.

جمع بندی


 با توجه به موارد فوق، می‌توان گفت که اپل واچ سری 4 برای افرادی که تمایل به خرید یک کالای لوکس و گران قیمت دارند و از طرفداران پر و پا قرص محصولات شرکت اپل به حساب میایند، مناسب خواهد بود. کاربرانی که تمایل به استفاده از جدیدترین دستگاه‌ها و محصولات اپل را دارند، معمولاً اپل واچ سری 4 را انتخاب می‌کنند.

از طرف دیگر، اپل واچ سری 3، به غیر از پشتیبانی از قابلیت الکتروکاردیوگرام و افزایش 2 میلی متری نمایشگر، هیچ تغییرات محسوسی نسبت به نسل قبلی خود ندارد. بر این اساس کسانی که به دنبال خرید یک دستگاه کارآمد، اما اقتصادی و مقرون به صرفه هستند، اپل واچ سری 3 را انتخاب می‌کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420