لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل واچ سری 3 یا سری 4؟ کدام یک برای خرید مناسب هستند؟ :: قسمت دوم

اپل واچ سری 3 یا سری 4؟ کدام یک برای خرید مناسب هستند؟ :: قسمت دوم

شاید مهم‌ترین سؤالی که بسیاری از کاربران در زمان خرید ساعت هوشمند اپل واچ برایشان ایجاد می‌شود، تفاوت اپل واچ سری 3 و اپل واچ سری 4 باشد. کاربران می‌خواهند بدانند که کدام یک از این ساعت‌های هوشمند از لحاظ کاربری و خرید مناسب‌ترو مقرون به صرفه هستند.

در قسمت اول این مطلب، تفاوت‌های اصلی اپل واچ سری 3 و سری 4 را بررسی کردیم و حالا در این قسمت مزایای خرید هر یک از این ساعت‌های هوشمند را بررسی خواهیم کرد:

بزرگ بودن اندازه نمایشگر اپل واچ سری 4 سایز 44 میلی متری

 

یکی از چالش‌های مربوط به استفاده از اپل واچ سری 4 به بزرگ بودن بیش از اندازه صفحه نمایش سایز 44 میلی متری آن باز می‌گردد. بسیاری از بانوان و حتی آقایانی که مچ دست کوچکی دارند، تا پیش از این حتی تمایل به خرید و استفاده از اپل واچ‌های 42 میلی متری داشتند؛ اما حالا مشخص شده که سایز 44 میلی متری این ساعت‌های هوشمند به‌قدری بزرگ است که استفاده آن‌ها برای بسیاری از بانوان مناسب نیست. علاوه بر این، حتی بسیاری از آقایانی که مشکلی با استفاده از ساعت‌های مچی بزرگ ندارند نیز سایز 44 میلی متری این ساعت هوشمند را بسیار بزرگ می‌دانند. البته باید در نظر داشت که افزایش 2 میلی متری سایز نمایشگر باعث می‌شود تا استفاده و کاربری از این ساعت‌های هوشمند بسیار آسان‌تر و راحت‌تر شود با این حال از لحاظ ظاهری جذابیت آن در دیدگاه بسیاری از افراد کاهش پیدا کرده است.

عدم پشتیبانی از قابلیت ECG در ایران


قابلیت نوار قلب یا همان ECG مهم‌ترین تغییری است که اپل در عرضه قابلیت‌های اپل واچ سری 4 داده است. این قابلیت که به صورت پیش‌فرض برای افراد بالای 65 سال ارائه شده است، به کاربران اجازه می‌دهد تا اطلاعات مربوط به نوار قلب خود را با پزشک خود به اشتراک بگذارند. اپل این قابلیت را تنها برای کشورهایی ارائه داده که مجوز فعالیت را در آن‌ها دریافت کرده است. بر این اساس بسیاری از کاربرانی که در حال حاضر در ایران از این ساعت‌های هوشمند استفاده می‌کنند، امکان دسترسی به این قابلیت را ندارند. برای دسترسی به ECG اپل واچ در ایران کاربران باید به پارت نامبر ساعت هوشمند و آیفون در کنار ریجن اپل آیدی، آی پی اتصال به اینترنت و اطلاعات جی پی اس خود دقت داشته باشند و آن را به کشورهایی نظیر آمریکا تغییر دهند تا حضور آن‌ها در ایران را تشخیص ندهد.

برای دریافت پاسخ این سؤال که کدام یک از ساعت‌های هوشمند اپل واچ برای خرید مناسب هستند و نتیجه گیری این مجموعه، مطلب اپل واچ سری 3 یا سری 4؟ کدام یک برای خرید مناسب هستند؟ :: قسمت سوم را مطالعه کنید؟ 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420