لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل واچ سری 3 یا سری 4؟ کدام یک برای خرید مناسب هستند؟ :: قسمت اول

اپل واچ سری 3 یا سری 4؟ کدام یک برای خرید مناسب هستند؟ :: قسمت اول

 یکی از مهم‌ترین سوالاتی که برای بسیاری از کاربران در زمان خرید ساعت هوشمند اپل واچ ایجاد می‌شود، تفاوت‌های میان اپل واچ سری 3 و سری 4 است.

کاربران به دنبال پاسخ این سؤال هستند که کدام یک از این ساعت‌های هوشمند برای خرید و استفاده مناسب‌تر هستند و معمولاً برای مدت زمانی مشخص بین انتخاب این دو سری از ساعت‌های هوشمند اپل سردرگم باقی می‌مانند.

به طور کل، تفاوت اپل واچ سری 3 و سری 4 در موارد زیر خلاصه می‌شود:

  • -اندازه صفحه نمایشگر: اپل از سال 2014 ساعت‌های هوشمند خود را در دو سایز 38 میلی متری و 42 میلی متری طراحی کرده بود. اپل واچ سری 3 نیز بر اساس همین طراحی در دو سایز 38 و 42 میلی متری ساخته شده بود. با این حال اپل در طراحی اپل واچ سری 4 تلاش کرد تا با حذف حاشیه‌ها، نمایشگر ساعت هوشمند جدید خود را 2 میلی متر افزایش دهد. بر این اساس ساعت هوشمند اپل واچ سری 4 در دو سایز 40 و 44 میلی متری طراحی و تولید شده است.
  • -سال ساخت: اپل واچ سری 3 در دوازده سپتامبر 2017 رونمایی و آماده عرضه شده بود و اپل واچ سری 4 دقیقاً یک سال پس از آن، یعنی در تاریخ دوازده سپتامبر 2019 آماده معرفی شده است.
  • -محتویات درون جعبه: اپل واچ سری 4 در حال حاضر در بسته بندی خود شامل ساعت هوشمند، بند اورجینال، شارژر مگنتی و آداپتور است. اما اپل پس از معرفی این ساعت هوشمند در سپتامبر 2018 تغییر ویژه‌ای را در بسته بندی اپل واچ سری 3 ایجاد کرده است. آداپتور شارژر از بسته بندی اپل واچ سری 3 که پس از سپتامبر 2018 تولید شده‌اند حذف شده است و اپل این محصولات را به عنوان سری اقتصادی ساعت‌های هوشمند خود آماده عرضه کرده است.
  • -پردازنده قوی‌تر در اپل واچ سری 4: اپل واچ سری 4 مجهز به نسل جدید پردازنده‌های همراه و کم مصرف سری S شرکت اپل شده است که از لحاظ کاربری و استفاده بسیار سریع‌تر و بهینه هستند.
  • -قابلیت ECG در اپل واچ سری 4: اپل در سال 2018 یک قابلیت سلامتی ویژه را آماده عرضه در سری جدید ساعت‌های هوشمند خود کرد. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا نوار قلب خود را برای موارد حیاتی ذخیره کنند و آن را برای پزشک بفرستند.

برای دریافت پاسخ این سؤال که کدام یک از ساعت‌های هوشمند اپل واچ برای خرید مناسب هستند، مطلب اپل واچ سری 3 یا سری 4؟ کدام یک برای خرید مناسب هستند؟ :: قسمت دوم را مطالعه کنید؟

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420