لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مک بوک پرو 16 اینچی مجهز به پردازنده نسل نهم اینتل خواهد بود

مک بوک پرو 16 اینچی مجهز به پردازنده نسل نهم اینتل خواهد بود

 شرکت اپل تصمیم دارد تا در تولید مک بوک پرو 16 اینچی از پردازنده نسل نهم شرکت اینتل که با عنوان کافی لیک شناخته می‌شوند استفاده کند.

بر اساس گزارش جدید Jeff Lin تحلیلگر موسسه HIS Markit شرکت اپل در حال همکاری با اینتل در زمینه تأمین قطعات پردازنده‌های نسل نهم کافی لیک برای تولید و عرضه مک بوک پرو 16 اینچی در بازار جهانی است. نسخه رده بالای این کامپیوترها قرار است با پردازنده قدرتمند 8 هسته‌ای Intel Core i9 آماده عرضه شود که فرکانس پردازش آن روی 2.4 گیگاهرتز با قابلیت افزایش به 5.0 گیگاهرتز به صورت Turbo Boost کلاک خواهد شد.

اپل تصمیم دارد تا تمامی مدل‌های مک بوک پرو 16 اینچی را مجهز به کارت‌های گرافیکی 45 واتی Intel UHD Graphics 630 کند.

با توجه به این مسائل مشخص شده است که شرکت اپل هنوز برای استفاده از پردازنده‌های نسل دهم اینتل در سری کامپیوترهای جدید خود آماده نیست و این شرکت تصمیم دارد تا مک بوک پرو 16 اینچی را با پردازنده‌های نسل قبلی این شرکت آماده عرضه به بازار کند.

شایعات گذشته در مورد مک بوک پرو 16 اینچی حاکی از آن هستند که اپل در توسعه و عرضه این محصول تصمیم به استفاده از نمایشگر جدید بدون حاشیه با رزولوشن 3072 در1920 پیکسل دارد و این مک بوک اولین تلاش اپل برای تولید و تجاری سازی نسل جدید کیبوردهای قیچی مانند خواهند بود.

اپل از سال 2015 روند استفاده از کیبوردهای قیچی مانند را متوقف کرده بود و به‌جای آن از طراحی پروانه‌ای استفاده کرده بود که با مشکلات فنی بسیار زیادی مواجه بود. بر این اساس اپل تصمیم دارد تا از سال 2019 به بعد فرایند تولید کیبوردهای پروانه‌ای را متوقف کرده و برای بار دیگر از کیبوردهای قیچی مانند استفاده کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373