لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل واچ پرفروش‌ترین ساعت هوشمند در سال 2019 شد

اپل واچ پرفروش‌ترین ساعت هوشمند در سال 2019 شد

 بررسی‌های تحلیلی اخیر نشان داده که ساعت‌های هوشمند اپل واچ بیشترین میزان فروش را در بازه زمانی سه ماهه دوم سال 2019 را از آن خود کرده‌اند.

بر اساس بررسی‌های موسسه Strategy Analytics شرکت اپل در این بازه زمانی نزدیک به 5.1 میلیون واحد ساعت هوشمند اپل واچ را در بازار جهانی به فروش رسانده است و به همین دلیل توانسته 46 درصد از سهم بازار پوشیدنی‌های هوشمند را از آن خود کند.

با توجه به این آمارها، شرکت اپل در طول یک سال گذشته نزدیک به 50 درصد در زمینه فروش ساعت‌های هوشمند اپل واچ رشد داشته است و توانسته از 3.8 میلیون واحد فروش در سه ماهه دوم سال 2018 میلادی جایگاه خود را به 5.7 میلیون واحد در بازه زمانی مشابه برای سال 2019 میلادی برساند.

Strategy Analytics اعلام کرده که به طور کل 12.3 میلیون واحد ساعت هوشمند در بازه زمانی یاد شده و در بازار جهانی به فروش رسیده است که در این میان اپل با فروش 5.7 میلیون ساعت هوشمند اپل واچ سهم قابل توجهی در بازار جهانی داشته است.

پس از شرکت اپل به ترتیب سامسونگ با 0.9 میلیون و فیت بیت با 1.3 میلیون فروش ساعت‌ها و پوشیدنی‌های هوشمند بیشترین سهم را در بازار جهانی داشته‌اند. گفتنی است که در لیست اخیر منتشر شده شرکت شیائومی در لیست سه فروشنده برتر ساعت‌ها و دستبندهای هوشمند حضور نداشته است. این در حالی است که گزارش‌های منتشر شده برای بازه‌های زمانی پیشین نشان دهنده آن بود که شیائومی با تولید ساعت‌های می بند بیشترین جایگاه را در میان فروشندگان ساعت‌های هوشمند پیدا کرده بود که حالا به نظر می‌رسد که این جایگاه دوام زیادی برای شرکت چینی نداشته است و اپل برای بار دیگر در مقام اول این لیست قرار گرفته است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373