لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل به متخصصین امنیتی آیفون جیلبریک شده می‌دهد

اپل به متخصصین امنیتی آیفون جیلبریک شده می‌دهد

 شرکت اپل تصمیم دارد تا به منظور پیدا کردن باگ‌های امنیتی احتمالی موجود در آیفون‌ها به متخصصین امنیتی و هکرها آیفون جیلبریک شده ارائه دهد.

بر اساس جدیدترین گزارش مجله اینترنتی فوربس شرکت اپل با انجام این کار در تلاش است تا آسیب پذیری ها و حفره‌های امنیتی احتمالی موجود در تلفن‌های هوشمند آیفون را زودتر از فاش شدن آن‌ها توسط هکرها کشف کند. اپل تصمیم دارد تا این مسئله را به صورت رسمی در کنفرانس بلک هت که قرار است در روز پنجشنبه و در شهر لاس وگاس برگزار شود به صورت رسمی اعلام کند.

این آیفون‌ها قرار است با عنوان «آیفون مخصوص توسعه دهندگان» آماده عرضه شود که امکانات بیشتری برای بررسی و پیدا کردن باگ‌های نرم افزاری و امنیتی را به استفاده کنندگان خود می‌دهند. بر این اساس می‌توان گفت که این تلفن‌های هوشمند به گونه به عنوان آیفون جیلبریک شده شناخته می‌شوند که امکانات آن‌ها در سطح یک کاربر عادی نبوده و برای استفاده توسعه دهندگان تولید شده‌اند.

استفاده کنندگان از این آیفون جیلبریک شده می‌توانند به آپشن‌های بیشتری در سیستم عامل دسترسی داشته باشند که کنترل و تغییر آن‌ها در آیفون‌های معمولی نیاز به جیلبریک کردن این تلفن‌های هوشمند دارد. با این حال این شرکت در تلاش است تا با استفاده از این امکانات بخشی از کدهای آی او اس را به توسعه دهندگان ارائه دهد و با پشتیبانی نرم افزاری از آن‌ها به صورت رسمی و از طریق منابع تائید شده، گزارش‌هایی در مورد وجود حفره‌های امنیتی را از کاربران آن‌ها دریافت کند.

گفتنی است که شرکت اپل در آینده نزدیک تصمیم دارد تا این پروژه امنیتی را گسترش دهد. بر اساس گزارشی جداگانه که توسط وب سایت مادربرد منتشر شده، شرکت اپل در آینده نزدیک مک بوک‌هایی با قابلیت‌های مشابه را به توسعه دهندگان و متخصصین ارائه می‌دهد.

گفتنی است که اپل احتمالاً بایت دریافت اطلاعات مربوط به باگ‌های امنیتی جایزه مشخصی را به کاشف آن‌ها ارائه می‌دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373