لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل واچ مجهز به سیستم احراز هویت تاچ آیدی می‌شود

اپل واچ مجهز به سیستم احراز هویت تاچ آیدی می‌شود

 پیش بینی‌های انجام شده حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک امکان احراز هویت بیومتریک را در سری ساعت‌های هوشمند اپل واچ آماده عرضه کند.

مینگ چی کو در طول بررسی‌های خود، گزارشی جدید را منتشر کرده که طی آن اعلام کرده که اپل در طول 18 ماه آینده ابزاری ویژه برای تعبیه سیستم تشخیص اثر انگشت در زیر نمایشگر را توسعه می‌دهد و از آن طریق قابلیت‌های ویژه‌ای را در آیفون‌های معرفی شده در سال 2021 ارائه می‌دهد. او همچنین اعلام کرده که اپل در آینده نزدیک تصمیم دارد تا این سیستم احراز هویت بیومتریک را در توسعه سری جدید ساعت‌های هوشمند اپل واچ نیز توسعه دهد.

بر این اساس ساعت‌های هوشمند اپل واچ در آینده نزدیک می‌توانند هویت کاربر خود را از طریق اثر انگشت او تشخیص داده و قفل صفحه را برای او باز کنند و بتوانند به صورت سریع از ساعت هوشمند خود استفاده کنند. گفتنی است که اپل در توسعه سری‌های جدید اپل واچ احتمالاً قابلیت‌های ویژه و بهینه‌تری را آماده عرضه به بازار می‌کند. این قابلیت‌ها احتمالاً شامل امکان پرداخت‌های حضوری، احراز هویت مکان‌های مختلف، مدیریت کارت‌های اعتباری و بلیت‌ها و موارد دیگر می‌شود. به همین دلیل حضور یک سیستم احراز هویت بیومتریک برای تضمین امنیت اطلاعات ذخیره شده در این ساعت هوشمند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

گفتنی است، اپل تا یک ماه دیگر کنفرانس سپتامبر خود را برگزار می‌کند با این حال هنوز هیچ اطلاعات از تلاش این شرکت برای تولید و عرضه اپل واچ سری 5 در دست نیست و به همین دلیل بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که شرکت اپل در سال 2019 میلادی تمایلی به رونمایی از سری جدید ساعت‌های هوشمند خود در بازار جهانی ندارد و عرضه اپل واچ سری 5 را به سال 2020 موکول می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420