لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فیس آیدی و تاچ آیدی به زیر نمایشگر آیفون منتقل می‌شوند

فیس آیدی و تاچ آیدی به زیر نمایشگر آیفون منتقل می‌شوند

 گزارش‌های جدید منتشر شده از فعالیت شرکت اپل حاکی از آن است که این کمپانی تصمیم دارد تا در سال 2021 سنسور تاچ آیدی و فیس آیدی را به زیر نمایشگر آیفون انتقال دهد.

مینگ چی کو تحلیلگر محصولات شرکت اپل که در طول چند سال گذشته به خاطر انتشار شایعات و پیش بینی‌های دقیق معروف شده، به تازگی طی گزارشی ادعا کرده که شرکت اپل در تلاش است تا بسترهای لازم برای انتقال سنسورهای تشخیص چهره و اثر انگشت را در زیر نمایشگر توسعه دهد.

وی بر این اعتقاد است که اپل در سال 2021 از یک آیفون جدید رونمایی می‌کند که به طور هم زمان از دو سیستم احراز هویت بیومتریک پشتیبانی می‌کند و سنسورهای آن هیچ تأثیری در طراحی و ابعاد نمایشگر باقی نمی‌گذارد. مینگ چی کو اعلام کرده که در طول 18 ماه آینده شرکت اپل مشکلات و چالش‌های فنی مربوط به ارائه این قابلیت در آیفون‌ها را از راه خود کنار خواهد زد و روشی ویژه را برای تعبیه این دو سیستم امنیتی در آیفون‌ها در نظر خواهد گرفت.

در صورت صحت داشتن این مسئله اپل می‌تواند بدون نیاز به استفاده از دکمه فیزیکی هوم همچنان قابلیت احراز هویت بیومتریک مبتنی بر اثر انگشت تاچ آیدی را به صورت پیشرفته در تلفن‌های هوشمند خود ارائه دهد؛ علاوه بر این، آیفون 2021 بدون نیاز به حضور ناچ یا همان بریدگی بالای صفحه نمایش اقدام به ارائه قابلیت فیس آیدی برای احراز هویت و باز کردن قفل دستگاه کند.

مینگ چی کو همچنین اعلام کرده که این شرکت تلاش دارد تا با همکاری کوالکام از ابزارهای تشخیص اثر انگشت مبتنی بر فناوری التراسونیک و فراصوتی برای ارائه قابلیت تاچ آیدی در زیر نمایشگر آیفون استفاده کند.

گفتنی است که این قابلیت‌ها قرار است در سال 2021 میلادی در نسخه پرچم‌داران آیفون‌ها آماده معرفی و عرضه شوند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420