لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قاچاقچی آیفون تقلبی در آمریکا دستگیر شد

قاچاقچی آیفون تقلبی در آمریکا دستگیر شد

 پلیس آمریکا به تازگی یک فرد چینی را به خاطر قاچاق و انتقال چهل هزار آیفون تقلبی از چین به آمریکا دستگیر کرده است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، Jianhua “Jeff” Li چهل ساله که ویزای دانشجویی آمریکا را داشته در طول چند سال اخیر محصولات غیر اصل و به خصوص آیفون‌های تقلبی را به طور مداوم از خاک چین به آمریکا منتقل می‌کرد. اسناد دادگاه نشان داده که این فرد در طول سفرهای مکرر خود از چین به آمریکا بیش از چهل هزار دستگاه الکترونیکی شامل آیفون و آیپد را وارد بازار آمریکا می‌کرده و آن‌ها را در بازار سیاه میفروخته است.

اسناد همچنین نشان می‌دهد که او تلاش می‌کرده تا برخی از این دستگاه‌ها را به عنوان آیفون‌های اصلی به مشتریان بفروشد. دادگاه اعلام کرده که این فرد نزدیک به یک میلیون دلار کالای غیرمجاز و تقلبی را به بازار آمریکا وارد کرده است و به همین خاطر محکوم به تحمل 3 سال حبس شده است.

شرکت اپل همواره هدف مهمی برای بسیاری از سودجویان و افراد متقلب در زمینه تولید محصولات غیر اصل بوده است. بسیاری از شرکت‌های چینی اقدام به تولید و عرضه محصولات طرح آیفون به صورت تقلبی در بازار می‌کنند که از سیستم عامل اندروید به همراه رابط کاربری کاملاً مشابه با آی او اس استفاده می‌کنند. بررسی‌هایی که وب سایت‌های مختلف از برخی از این تلفن‌های هوشمند انجام داده‌اند نشان از آن دارد که تعداد زیادی از این تلفن‌های هوشمند به صورت ظاهری هیچ تفاوتی با محصولات اصلی ندارند و حتی افراد حرفه‌ای نیز قادر به تشخیص تفاوت آن‌ها با یکدیگر نیستند.

بر این اساس به کاربران توصیه می‌شود تا به منظور مقابله با سوءاستفاده سودجویان برای فروش آیفون‌های تقلبی، حتماً پیش از خرید هر یک از محصولات اپل، اقدام به بررسی شماره سریال دستگاه در وب سایت رسمی اپل کنند تا گریبان گیر مشکلات پس از خرید آیفون تقلبی و دیگر محصولات غیر اصل نشوند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420